elikkäs kyseessä bmw e38 740 ZF:n nelivaihteinen iso aski. Getriebenotprogram (vaihteiston vikatila) on päällä. Välillä taas vikatila lähtee ns. pois päältä ja vaihteisto toimii täysin! Vikatilan vallitessa toimivat vaihteet on kolmonen ja pakki. Vikatilassa pakki jysähtää päällensä... Auto käynyt öljyn vaihdossa sekä suodattimien vaihdossa, mutta ei tapahtunu mitään. Kävin tossa liittimiä läpi, enkä niissä havainnut sen suurenpaa... ainut mikä poikkes normaalista mielestäni niin oli laatikolle menevä pää pistoke joka oli jonnin verran öljynen päältä ja täten myös sisältä. Voiko tuota vaihdelaatikon ohjainyksikköä jollain muotoo mitata? että voiskohan se olla mahd. paskana?
Jos jollain ois jotain mahollista tietoa moisesta niin kaikki tieto otetaan vastaan
Jos jollain ois jotain mahollista tietoa moisesta niin kaikki tieto otetaan vastaan
Comment