Kyllä näin kävi. Auto on siis 95 vuoden 740 bensa. Tarina alkaa tästä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=157897.
Vika ei siis ollut missään ohjausbokseissa vaan itse moottorissa. Tänään aamulla metro-autossa sanottiin ettei sieltä edelleenkään tule kipinää, ja iltapäivällä kerrottiin ilouutiset että nokka-ketju ei pyöri. Oli ottanu männät ja venttiilit yhteen eikä sitä ole kuulemma järkeä alkaa korjailee! Eli olisi tod. näköisesti moottorinvaihtoviikot tulossa... Onko jotain mitä pitäs ottaa huomioon kun etsii uutta myllyä? Ja liittyykö koko tähän projektiin jotain ongelmia?
P.S. Ihmettelen miten 7 sarjan bemarin 240 tkm ajettu moottori voi tuolla tavalla levitä... saattoi olla viimeinen BMW
Vika ei siis ollut missään ohjausbokseissa vaan itse moottorissa. Tänään aamulla metro-autossa sanottiin ettei sieltä edelleenkään tule kipinää, ja iltapäivällä kerrottiin ilouutiset että nokka-ketju ei pyöri. Oli ottanu männät ja venttiilit yhteen eikä sitä ole kuulemma järkeä alkaa korjailee! Eli olisi tod. näköisesti moottorinvaihtoviikot tulossa... Onko jotain mitä pitäs ottaa huomioon kun etsii uutta myllyä? Ja liittyykö koko tähän projektiin jotain ongelmia?
P.S. Ihmettelen miten 7 sarjan bemarin 240 tkm ajettu moottori voi tuolla tavalla levitä... saattoi olla viimeinen BMW
Comment