Jeps, kiitoksia.
Eli ostan 19x8,5 vanteet ja laitan 245/40/19 renkaat ni on hyvä(?)
tai 235/45
edit: taitaa tosiaan olla tuo 235/45 lähimpänä alkuperäistä kokoa... se pariksi taakse, jos leveämpää haluaa 255/40 tai 265/40. on vaan vähän kaponen sun vanne noille jo
Jeps, haluaisin juuri sillälailla, että kaari täyttyisi.
Eteenki 245/45?
Mulla ainakin oli 245/45 ympäri auton. Ja vaikka oli madallustakin aika reilusti, niin ei tullut tilan kanssa ongelmia. Hitto kun ei oo tällä koneella kuvia...
Mulla ainakin oli 245/45 ympäri auton. Ja vaikka oli madallustakin aika reilusti, niin ei tullut tilan kanssa ongelmia. Hitto kun ei oo tällä koneella kuvia...
Kun E38 tuli tehtaalta ulos, ni oliko silloin jo peräpää vähän korkeampi kui etupää?
Mulla on ainaki sillee, en tiedä sit mitä Saksassa on tehty.
Mutta jos löydät kuvia, ni ilmottele
Kun E38 tuli tehtaalta ulos, ni oliko silloin jo peräpää vähän korkeampi kui etupää?
Mulla on ainaki sillee, en tiedä sit mitä Saksassa on tehty.
Mutta jos löydät kuvia, ni ilmottele
Mulla oli tossa -75/40 madallus ja aika etukenossa oli. Talvirengaskuvastakin näkee vähän osviittaa. Yritän löytää jostain kuvan kesävanteillakin.
Ite pudotan keulan tonttiin -40mm. Vanne edessä 8x18" ja 235/50-kumilla, varmasti tulee ihan sopivasti pyöräkotelo täyteen. On kyllä niin hirveä horokki tuo E38 noilla orggis-jousilla, että ihan pakko saada keula alas piakkoin.
Mulla nyt 255/45/18 ympäriinsä. Nyt näyttää mittarikin oikein, tuo 245/45 on pieni.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment