Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 740 -95 Pelkääjän puoli autosta kylmänä!! Ja nyt koko auto!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • patte.525iM
    BTCF Member
    • Dec 2003
    • 188
    • raasepori

Originally posted by Joueri View Post
    Elikkäs koitin searchia käyttää,joko en osannu tai en sit vaan löytäny. Muutamia sinnepäin oireita löyty. Joten kysytään viisaammilta.

Autossa tosiaa automaatti-ilmastointi,mallia nappulat,ei siis niitä surullisen kuuluisia rullia. Ja vika on seuraava:

Kuskin puolelle puhaltaa joka paikasta lämmintä ilmaa,ei kuitenkaa niin lämmintä kuin kuuluisi. Mutta hanttarin puolelle ei tule lämmintä mistään
    jos pistää tuulilasi puhalluksen päälle niin siltikin tulee vain kuskin puolelta lämmintä,ja hanttarilta kylmää Ohjaukset kyllä toimii ja puhalluskin ihan normaalisti...

Apua olis kiva saada kun tuolla pihallakan on tuo -20C
    vanha treadi mut mull on sama vika omassa 7 kassa mikä sulla oli hajalla joueri saitko lämmityksen toimimaan
    patte.525im

Comment

• hannuli
      Newbiemmer
      • Apr 2010
      • 18
      • hamburg

Upataanpa tätä hieman.Mulla on samankaltainen ongelma.728i -98 ja kun ilmastointi on päällä tulee apparin tuulilasille kuitenkin kuumaa.En ole vielä koittanut tuleeko myös taakse, mutta kuskille puskee hyvin kylmää.Lämmöt on ihan tasaiset, mittarin mukaan eikä nesteitä puutu.Olisko kellään ollu samanmoista ongelmaa.

Comment

• Bouma
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 3108
        • Tampere

Originally posted by hannuli View Post
        Upataanpa tätä hieman.Mulla on samankaltainen ongelma.728i -98 ja kun ilmastointi on päällä tulee apparin tuulilasille kuitenkin kuumaa.En ole vielä koittanut tuleeko myös taakse, mutta kuskille puskee hyvin kylmää.Lämmöt on ihan tasaiset, mittarin mukaan eikä nesteitä puutu.Olisko kellään ollu samanmoista ongelmaa.
        Mulla tulee toisinpäin eli kuskin puolen tuulilasiin ja jalkoihin kuumaa vaikka ilmastointi päällä +16 astetta. Kiertovesipumppu/Vesiventiili rikki ja mulla antaa vikakoodin myös siitä.
        MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎