Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 4,4l -97 Kansiremontti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemu rules?
    Newbiemmer
    • Apr 2010
    • 2
    • Järvenpää

    E38 4,4l -97 Kansiremontti

    Terve,

    Tietääkö kukaan osaavaa, joka pystyisi tekemään kansiremontin Uudellamaalla. Kannen tiivisteet -> keittää vedet ulos. Onko kellään kokemusta mitä moinen lysti (ei tod.) maksaa?
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10043
    • KVLA

    #2
    Originally posted by Bemu rules? View Post
    Terve,

    Tietääkö kukaan osaavaa, joka pystyisi tekemään kansiremontin Uudellamaalla. Kannen tiivisteet -> keittää vedet ulos. Onko kellään kokemusta mitä moinen lysti (ei tod.) maksaa?
    Kone keittää,mutta onko tiiviste varmasti palanut?Jos esim. vesipumppu on porsinut tai termari jumissa,niin keittää silloinkin ja nesteet tulee tietysti pihalle.Eli miten tuo on todettu tuo kannentiivisteen vaurio?Eikö silloin järjestelmään pitäisi tulla painetta jo kylmälläkin moottorilla.

    Comment

    • Bemu rules?
      Newbiemmer
      • Apr 2010
      • 2
      • Järvenpää

      #3
      Originally posted by Heguli 31 View Post
      Kone keittää,mutta onko tiiviste varmasti palanut?Jos esim. vesipumppu on porsinut tai termari jumissa,niin keittää silloinkin ja nesteet tulee tietysti pihalle.Eli miten tuo on todettu tuo kannentiivisteen vaurio?Eikö silloin järjestelmään pitäisi tulla painetta jo kylmälläkin moottorilla.
      Kiitos kommenteista. No eihän tuota näköjään voi sanoa varmaksi. Korjaamomiehen olivat niin varmoja. (Halusivat rahakkaan keikan). Kun ajoin sieltä pois n. 10km rauhallisesti max. 70 km/h sisälämppärit täysillä, vedet pysy sisällä. Myöskin tässä illalla olen ajanut lyhyitä 2 km matkoja ja vedet ovat pysyneet sisällä. Tarvitaan näköjään pitempi matka ja suurempi nopeus, että ongelma tulee esille. Tuo sinun vesipumppu teoria voisi olla totta. Vaihdatan sen.

      Comment

      • Morkai
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 3197
        • Saarijärvi

        #4
        Ja tuo konehan keittää vedet ulos jos järjestelmässä on pienikin vuoto.
        sigpic
        E23 728iA V8-projekti
        E38 730D -projekti
        E39 540iA -projekti
        I01 i3 -projekti

        Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #5
          Jep, normilämpötila kun on yli 100 astetta ellei paina menemään lappu lattiassa jolloin lämmöt laskee. Painetta vaatii, ei voi verrata vanhempiin kiuluihin jotka ei ole samalla tavalla painejärjestelmiä.
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • 2bar..ahhh
            BTCF Honorary Member
            • Nov 2004
            • 3351
            • haapavesi

            #6
            pienikin vuoto neste puolelle vaikutaa todellaki ja paisarin korkki....

            nim kokemusta on.
            €34 M5 pelastetaan museoinnilta

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎