Joo luin kans ton sun kirjoittaman tarinan. Kyl se vituttaa ku "uus" auto hajoaa saman tien käsiin. Itellä oli vielä tyttöystävä kyydis, ja just tuli kehuskeltua et miten hieno ajettava tää ja vauhti ei tunnu yhtään ja sitte yhtäkkiä ollaanki tien sivus konepellin alla
E38 730iA heitti vedet pihalle
Collapse
X
-
Hahhah, ei helvetti, aivan samalla tavalla mennytOriginally posted by Makkkis_1 View Postja just tuli kehuskeltua et miten hieno ajettava tää ja vauhti ei tunnu yhtään ja sitte yhtäkkiä ollaanki tien sivus konepellin alla
Ajelin yksin, mutta soitin avovaimoke-ehdokkaalle, että mihin aikaan olen sitten hakemassa uudella ostoksella, niin mennään vähän ajelulle. Noh, se aika hieman venähti, kun tuon puhelun jälkeen ~5km pamahti.
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Kyllä näissä seiskoissa nuo koneet kestävät helvetin hyvin, ainoa aikapommi on tuo öljypumppu, jonka Rokkarikin kerkesi jo toteamaan. Se kannattaa heti oston jälkeen tsekata, niin on huomattavasti huolettomampia kilometrejä edessä. Toinen isompi kallis remontin kohde onkin enää automaattilaatikko, mutta senkin kanssa pärjää, kunhan tsekkaa öljynmäärän ja jos kehtaa, niin vaihtaa vielä öljytkin sinne, mutta oikein konstein, muuten sekin homma kusee. Muutoin nämä ovat aikalailla hyviä vehkeitä.Originally posted by Makkkis_1 View PostJoo taitaa olla vissiin oikein murheenkryyni tuo M60?
Tyyppivikoja ovat lähinnä jäähdyttäjän vuotaminen, paisarin vuotaminen, tankin huohotuksen tukkeutuminen ja sitä myöten tankin vuotaminen, ohjaustehostinletkujen vuotaminen, alustan väljyys, sähköpumpun/vesiventtiilien toimimattomuus, venttiilikopan tiivisteiden vuotaminen ja katalysaattorien hajoaminen (nämä rikkoo lähes aina bensan meneminen palamattomana katteihin, ei johdu kateista itsestään).
Comment
Comment