E38 740 -95 ja etupäässä kevyttä kolinaa ajaessa esim. epätasaisen kovemman lumen yli. Vaihdettu tähän mennessä: Jouset, iskunvaimentimet sekä puslat, etualatukivarret ja tukitangot. Mitäs seuraavaksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 etupää kolisee
Collapse
X
-
Jos ei lukeutunut pusliin, niin etukallistuksenvaimentimen korissa kiinni olevat helat (#2). Kohtuullisen helppo paikka, ei maksa alkup. osanakaan aivan tuhottomasti. Toinen voi olla koiranluut (#5), ainakin E34:ssä näiden pitäisi olla kohtuullisen helpolla vaihdettavissa ja jos mikään ei tärise, auto menee suoraan ja muutenkin ainoa vaiva on kolina, niin näitä on usein suositeltu melulähteeksi:
Raidetanko seuraavaksi?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
-
-
Originally posted by kaol View PostJos uusia niveliä ei pyöritelty ennen asennusta, niin niissäkin voi jo olla väljää.
Toinen asia onkin sitten esim. Italialaiset tarviketukivarret, joiden ei kannata olettaakkaan kestävän yli 50tkm.
Comment
-
-
Originally posted by paahtis View PostVaihdot tehty Laakkosella, epäilen että kumpikaan noista olisi kyseessä.
Edullisimmillaan, jos saa Motonetista "made in Germany" -leimalla, taitaa olla alle 25€/kpl. Jos tukivarret & tukitangot vaihdettu ja vielä laadukkailla osilla, niin pelkkään rautaan & alumiiniin on mennyt parhaimmillaan vajaa 600€. Jep, totta kai internetistä saa ihmeellisiä osapaketteja halvemmallakin, mutta nekään eivät ole ilmaisia. Tuo lähestulkoon on - ilmeinen virhe BMW:n varaosahinnoittelussa!
Apusimpukan helaan en jaksa uskoa, ainakin omalla kohdalla ne ovat kitisseet kuivuuttaan jos on ollut iäkkäämpää osakantaa? Ja siinäkin pitää olla tarkkana mitä ostaa, jossain täällä BTCF:n syövereissä pitäisi olla erinomainen ketju siitäkin osasta.Last edited by Petteri75; 20-12-2010, 01:00.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Comment