Originally posted by thompson_12
View Post
740 suvuuttaa ja tyhjäkäynti huono
Collapse
X
-
turha noita on motonetistä etsiä, oikeasta osoitteesta kun kysyy niin löytyy tolla osanumerolla
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
Omaan sain tuon tiivisteen ostettua varaosaliikkeestä (osahankinta) kun en huomannut pyytää sitä marmoritiskiltä sen kalvokotelon oston yhteydessä
Money can't buy happiness. But with money, you can buy marshmallows, which is kind of the same thing!
Käyttis: Lexus is200
Prokkis: e32 750iL
Comment
-
Eli vaihdettava osa on seuraavanlainen?
Mun bemarissa savutusta ja öljykorkki vaikea irroittaa alipaineen takia, vaihtoon menee.
28.9.2012
On muuten vittumainen irroittaa ne pari keskimmäistä/alinta torx-ruuvia, ei pääse käsiksi vääränmoisella työkalulla.
+Jos olisi ylipainoa reilusti, niin jättäisin asennuksen muille, vaatii akrobatiaa.
Lähden hakemaan lisää kaluja kaupasta ja "normaalit" uudet ruuvit uuden kiinnitykseen.Last edited by gladitor; 28-09-2012, 14:01.BMW 740i E38
BMW 325i E90
+Muut merkit
Comment
-
740i 1995
sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?BMW 740i E38
BMW 325i E90
+Muut merkit
Comment
-
Ebay.co.ukOriginally posted by gladitor View Post740i 1995
sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Tuossa on vähän oikaistu tuon kalvon vaihtamisen kanssa, jos toimii niin huomattavasti helpompi homma kun vaihtaa koko pääty:think
Comment
-
Toimii varmaan. Tosin ei se nyt sopivalla räikällä ja torx avaimellakaan vienyt kuin vartin...Originally posted by cba View Posthttp://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen
Tuossa on vähän oikaistu tuon kalvon vaihtamisen kanssa, jos toimii niin huomattavasti helpompi homma kun vaihtaa koko pääty:think
Comment
-
Olen itse yhden vaihtanut ja kyllä se vaan otti aikansa saada ne pultit auki, nimittäin ainakin tuossa kaverin pirssissä ne olivat todella tiukassa. :think Omaani on tarkoitus vaihtaa koko pääty kun imusarja on irti muutenkin.Originally posted by Muurahainen View PostToimii varmaan. Tosin ei se nyt sopivalla räikällä ja torx avaimellakaan vienyt kuin vartin...
Comment
-
Tulipahan vaihdettua ja eipä tuo savutus mihinkään kadonnut. Sama ääni tulee kun tikun vetää poisOriginally posted by Dunky View Posthttp://realoem.com/bmw/showparts.do?...26&hg=11&fg=40
2 & 5 ja kunnon torks avain ettei mene imusarjan irroittamiseksi

Mitäs sitä sitten kannattaa tutkia? Käynti on normaali ja tyhjää käy todella nätisti..
Ps. korjausopas olis kiva, ettei tartteis aina istua tuntia koneella vaan voi vaikka p**kalla istuessa lukea. Eli mistä saisi joko paperisen tai ladattua? Pari linkkiä löyty mutta sieltä mitään tullu
Comment
-
http://www.alfamer.fi/series-1995-20...-p-17686.html;)
Bimmerforumilta kopioitu:
If you can't afford the $100 for the manual you probably can't afford the maintenance for this beast either. It can be a real money pit!
http://www.meeknet.co.uk/E38/
Ei herneitä.Sir! I have a plan.
Comment

Comment