Announcement

Collapse
No announcement yet.

740 suvuuttaa ja tyhjäkäynti huono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 8274
    • Järvikylä (Nakkila)

    #16
    Originally posted by thompson_12 View Post
    mikä toi kakkos osa on nimeltää joka tunnettas varaosaliikkeessä?
    ja toi 5 osa vissii iha vaa tiiviste eikä mikää kalvo?
    turha noita on motonetistä etsiä, oikeasta osoitteesta kun kysyy niin löytyy tolla osanumerolla
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Fokke
      Bimmer Rookie
      • Jul 2007
      • 50
      • Turku

      #17
      Omaan sain tuon tiivisteen ostettua varaosaliikkeestä (osahankinta) kun en huomannut pyytää sitä marmoritiskiltä sen kalvokotelon oston yhteydessä
      Money can't buy happiness. But with money, you can buy marshmallows, which is kind of the same thing!

      Käyttis: Lexus is200
      Prokkis: e32 750iL

      Comment

      • gladitor
        Newbiemmer
        • Sep 2012
        • 21
        • Helsinki

        #18
        Eli vaihdettava osa on seuraavanlainen?

        Mun bemarissa savutusta ja öljykorkki vaikea irroittaa alipaineen takia, vaihtoon menee.

        28.9.2012
        On muuten vittumainen irroittaa ne pari keskimmäistä/alinta torx-ruuvia, ei pääse käsiksi vääränmoisella työkalulla.
        +Jos olisi ylipainoa reilusti, niin jättäisin asennuksen muille, vaatii akrobatiaa.
        Lähden hakemaan lisää kaluja kaupasta ja "normaalit" uudet ruuvit uuden kiinnitykseen.
        Last edited by gladitor; 28-09-2012, 13:01.
        BMW 740i E38
        BMW 325i E90
        +Muut merkit

        Comment

        • Mik@
          BTCF Member
          • Jul 2010
          • 1413
          • Nurmes

          #19
          ^Kyllä. Mutta tuokin ilmeisesti kannattaa ostaa orkkis osa.
          E61 520Da

          Comment

          • gladitor
            Newbiemmer
            • Sep 2012
            • 21
            • Helsinki

            #20
            740i 1995
            sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
            Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?
            BMW 740i E38
            BMW 325i E90
            +Muut merkit

            Comment

            • Dunky
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 4927
              • Kotka

              #21
              Originally posted by gladitor View Post
              740i 1995
              sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
              Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?
              Ebay.co.uk
              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

              Comment

              • cba
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 3464
                • Ylivieska

                #22


                Tuossa on vähän oikaistu tuon kalvon vaihtamisen kanssa, jos toimii niin huomattavasti helpompi homma kun vaihtaa koko pääty:think

                Comment

                • Muurahainen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2006
                  • 9194
                  • Nurmijärvi

                  #23
                  Originally posted by cba View Post
                  http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen

                  Tuossa on vähän oikaistu tuon kalvon vaihtamisen kanssa, jos toimii niin huomattavasti helpompi homma kun vaihtaa koko pääty:think
                  Toimii varmaan. Tosin ei se nyt sopivalla räikällä ja torx avaimellakaan vienyt kuin vartin...

                  Comment

                  • cba
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2006
                    • 3464
                    • Ylivieska

                    #24
                    Originally posted by Muurahainen View Post
                    Toimii varmaan. Tosin ei se nyt sopivalla räikällä ja torx avaimellakaan vienyt kuin vartin...
                    Olen itse yhden vaihtanut ja kyllä se vaan otti aikansa saada ne pultit auki, nimittäin ainakin tuossa kaverin pirssissä ne olivat todella tiukassa. :think Omaani on tarkoitus vaihtaa koko pääty kun imusarja on irti muutenkin.

                    Comment

                    • Vitone
                      Newbiemmer
                      • Oct 2009
                      • 18
                      • Lpr

                      #25
                      Originally posted by Dunky View Post
                      http://realoem.com/bmw/showparts.do?...26&hg=11&fg=40

                      2 & 5 ja kunnon torks avain ettei mene imusarjan irroittamiseksi
                      Tulipahan vaihdettua ja eipä tuo savutus mihinkään kadonnut. Sama ääni tulee kun tikun vetää pois

                      Mitäs sitä sitten kannattaa tutkia? Käynti on normaali ja tyhjää käy todella nätisti..
                      Ps. korjausopas olis kiva, ettei tartteis aina istua tuntia koneella vaan voi vaikka p**kalla istuessa lukea. Eli mistä saisi joko paperisen tai ladattua? Pari linkkiä löyty mutta sieltä mitään tullu

                      Comment

                      • holmes
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2005
                        • 351
                        • Porvoo Connection

                        #26
                        http://www.alfamer.fi/series-1995-20...-p-17686.html;)
                        Bimmerforumilta kopioitu:
                        If you can't afford the $100 for the manual you probably can't afford the maintenance for this beast either. It can be a real money pit!

                        http://www.meeknet.co.uk/E38/
                        Ei herneitä.
                        Sir! I have a plan.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎