Mun bemarissa savutusta ja öljykorkki vaikea irroittaa alipaineen takia, vaihtoon menee.
28.9.2012
On muuten vittumainen irroittaa ne pari keskimmäistä/alinta torx-ruuvia, ei pääse käsiksi vääränmoisella työkalulla.
+Jos olisi ylipainoa reilusti, niin jättäisin asennuksen muille, vaatii akrobatiaa.
Lähden hakemaan lisää kaluja kaupasta ja "normaalit" uudet ruuvit uuden kiinnitykseen.
740i 1995
sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?
740i 1995
sain imusarjan päädyn vaihdettua viikonloppuna ja toivon ettei sitä hommaa tarvitse enää koskaan tehdä. Kalvo oli selkeästi paskana. Savutus loppui ja käynti koheni.
Lambda pitäisi vaihtaa vasemmalle puolelle. Mistä halvalla?
Ebay.co.uk
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Toimii varmaan. Tosin ei se nyt sopivalla räikällä ja torx avaimellakaan vienyt kuin vartin...
Olen itse yhden vaihtanut ja kyllä se vaan otti aikansa saada ne pultit auki, nimittäin ainakin tuossa kaverin pirssissä ne olivat todella tiukassa. :think Omaani on tarkoitus vaihtaa koko pääty kun imusarja on irti muutenkin.
2 & 5 ja kunnon torks avain ettei mene imusarjan irroittamiseksi
Tulipahan vaihdettua ja eipä tuo savutus mihinkään kadonnut. Sama ääni tulee kun tikun vetää pois
Mitäs sitä sitten kannattaa tutkia? Käynti on normaali ja tyhjää käy todella nätisti..
Ps. korjausopas olis kiva, ettei tartteis aina istua tuntia koneella vaan voi vaikka p**kalla istuessa lukea. Eli mistä saisi joko paperisen tai ladattua? Pari linkkiä löyty mutta sieltä mitään tullu
http://www.alfamer.fi/series-1995-20...-p-17686.html;)
Bimmerforumilta kopioitu:
If you can't afford the $100 for the manual you probably can't afford the maintenance for this beast either. It can be a real money pit!
Comment