Eli vänkärin puolen alla ilmeisesti sijaitsee moottorin ohjausyksikkö? Oli tossa viisaammilla poijilla kateltavana,kun ei anna startata ja koko paska ilmeisesti litimärkä,jostain tuulilasinpesunestesäiliöstä vuotanu. Sanovat että uuden tarpeessa olis,ja pitäis koodata uudestaan. Mistä näitä saa,ja mitä maksaa. Kannattaako ostaa käytettyä jos semmosen purkaamolta löytäs. Selittäisköhän tää myös aikasemmat jatkuvat vittuilut akun tyhjenemisen kanssa?Auto siis ollu varmaan jostain maaliskuusta lähtien täysin mykkä käynnistymisen suhteen.Virrat tulee joo mut ei anna startata ollenkaan,täältäki kyselty apuja.Ja autohan oli siis -95 740ia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottorin ohjausyksikkö e38 740
Collapse
X
-
Ei voi olla pesurin nestesäiliö mikä tuon päälle on vuotanut kun säiliö on lokarin sisällä alempana kuin tuo ohjausyksikkö.
Siinä kotelossa on luultavasti pohjan vedenpoistoreikä tukossa ja vesi on ihan sadevettä.
Kannattaa tutkia myös samasta loorasta releiden pohjat. Niiden johdot syöpyvät irti jos siellä on vettä.
Ohjainyksikkö saattaa olla vaikka ehjä. Tuo kulma kannattaa nyt purkaa ja katsoa kuntoon.
Ilmeisesti kyseinen ruiskutuksen yksikkö on sama kuin moottorinohjaus vaikka ohjaakin paljon useampaa asiaa kuin pelkkää ruiskua.Last edited by Muurahainen; 06-11-2012, 20:48.
Comment
-
-
konehuoneessa, oikealla, tulipellin puoleinen boxi, etummainen on laatikon boxi
Last edited by _charger-; 12-11-2012, 14:36.1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
-
Elikkä dme-boksi ja laatikon boksi otettiin irti,siellä alla oli joku musta boksi jossai oli joku sininen kiinnike (mikähän virka sillä on?) Alhaalla oli 3 relettä,vaaleenpunanen(ABS ilmeisesti,ainaki luki),ja 2 violettia,ja niiden pohjalliset näytti melko käristyneiltä. Mitäs nää 2 relettä tuolla alhaalla on? Ja saako näitä pohjallisia jostain,tarvikeliikkeestä vai mistä lähtis kyselemään? Hapettuneilta näyttivät myös.
Comment
-
-
Originally posted by jaketny View PostElikkä dme-boksi ja laatikon boksi otettiin irti,siellä alla oli joku musta boksi jossai oli joku sininen kiinnike (mikähän virka sillä on?) Alhaalla oli 3 relettä,vaaleenpunanen(ABS ilmeisesti,ainaki luki),ja 2 violettia,ja niiden pohjalliset näytti melko käristyneiltä. Mitäs nää 2 relettä tuolla alhaalla on? Ja saako näitä pohjallisia jostain,tarvikeliikkeestä vai mistä lähtis kyselemään? Hapettuneilta näyttivät myös.
Tulee hieman kummia vikoja siitä.
Relepohjia saa ihan tarvikkeenakin.
Comment
-
-
Releiden pohjat katottiin ja siellä oli hapettumia,joitain johtoja näky irtikin olevan. Laitettiin ne kiinni,mut ei vaikutusta.Vikakoodia ei oo mahollisuutta päästä lukemaan. Pitää mitata vielä tuo virtalukonpohja,joskus tuli se vaihdettua mutta katotaan nyt. Mites tuo kampiakselin asentotunnistin,voisko olla syypää täydelliseen käynnistämättömyyteen? Ei siis lupailekkaan. Virrat vaan tulee päälle.Siitä eteenpäin kaputt.
Comment
-
-
Originally posted by jaketny View PostReleiden pohjat katottiin ja siellä oli hapettumia,joitain johtoja näky irtikin olevan. Laitettiin ne kiinni,mut ei vaikutusta.Vikakoodia ei oo mahollisuutta päästä lukemaan. Pitää mitata vielä tuo virtalukonpohja,joskus tuli se vaihdettua mutta katotaan nyt. Mites tuo kampiakselin asentotunnistin,voisko olla syypää täydelliseen käynnistämättömyyteen? Ei siis lupailekkaan. Virrat vaan tulee päälle.Siitä eteenpäin kaputt.
Miten on startin laita? tuleeko sinne heräte?Last edited by Muurahainen; 20-11-2012, 19:27.
Comment
-
Comment