Ootko jo koittanut vaihtaa bokseja ristiin? Tuon e 32:n kanssa purin ensin kumiletkut läppien edestä pois jotta näin liikkuuko ne läpät kun virrat käänsi päälle. Toisesta läpästä kuului selkeä klak klak kun käänsi virrat päälle ja läppä liikkui. Toinen läppä vain ynisi ja kihnutti kun virrat käänsi päälle eikä liikkunut. Vaihdoin eml boksin ja tuon purkin vaihdon jälkeen molemmat läpät alkoivat liikkumaan kuten pitää. Kauheasti en suosittele noita liittimiä auton käydessä irti nyppimään. Kato ne purkit, käytä irti ja kiinni muutaman kerran ja vaihda ristiin. Josko olis vain hapettuneet.Itse suoritan boksien vaihtoja aina akku irti ihan varuilta.Tuo oma e32:n alkoi oirehtimaan ensin siten että ajossa pudotti toisen puolen pois satunnaisesti. Saattoi toimia pitkiä aikoja normaalisti kunnes viimeinen niitti oli talviseisokki josta boksi ei herännyt.Noissa on elektroniset kaasuläpät jotka pitää muistaakseni opettaa kytkösten jälkeen uudelleen juttelemaan kaasupolkimen kanssa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
750 ei käy kaikilla pytyillä.
Collapse
X
-
Vaihdoin tänään boksit ristiin, auto ei käynnistynyt ollenkaan useammankaan yrityksen jälkeen. Kertaakaan ei edes luvannut. Vaihdoin boksit takaisin jonka jälkeen käynnistyi heti. Käynti oli tämän jälkeen todella huonoa eikä kone vastannut kaasun painamiseen ollenkaan.
Tarkastan huomenna vielä tulpat. Ajattelin vaan, että voisiko tuo käynnistymättömyys johtua pitkään pimeänä olleen lohkon tulppien öljyyntymisestä tms..?
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostJonkin numeroisia bokseja ei voi vaihtaa ristiin, numerot näät kun etsit googlella woken lastujen asennusohjetta.
Tulpat tsekkasin aamulla, molemmilla puolilla saman ja hyvän näköiset..
Comment
-
-
Tuota, ootko tarkistanut puolat? molemmille lohkoille on omansa, joten jos puola pimenee niin toinen lohko putoaa kokonaan pois. EDIT: helppo tsekata: vaihtaa puolat päikseen.
Olisko syytä tarkistuttaa sen lohkon boksi jollain osaavalla firmalla, ettei vaan ecussa olis kuitenkin vikaa.Last edited by BeamR; 06-05-2013, 10:47.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Vaihdoin puolat päikseen. Ekoilla starteilla ei muutosta aiempaan eikä kone reagoinut kaasupolkimeen mitenkään, mutta kun auton viimein sai pysymään pidemmän hetken käynnissä, käynti parani huomattavasti.
Ajelin hallissa sen mitä tuossa tilaa on kun kadulle ei ole asiaa.. (leima kun on mennyt vanhaksi ja mulla on Aku Ankan tuuri poliisien paikalle sattumisen kanssa)
Kokeilin taas nyppiä suutimien töpseleitä yksi kerrallaan irti. Käytin molemmilta puolilta 3-4 helposti otettavaa irti ja jokaisella näistä oli käyntiin selvä vaikutus.
Eli sytytyspuolelta jatketaan..? Puolat ja virranjakajan pyörijät taidan ainakin uusia kun eivät ole kalliit. Muita ideoita?
Haen toiselta tallilta sytkälampun loppuviikosta, niin pääsee tarkastamaan tuonkin asian.
Comment
-
-
katkennut keinuvipu ei aiheuta puristusten katoamista, venttiilihän on silloin pysyvästi kiinni.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment