Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 Käynnistys ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 7597
    • Järvenpää

    #16
    Originally posted by jaki View Post
    Kyllä, juuri nin käyttäytyi yksi E36, jossa tuo sama M52B28 moottori. Siinä jäi vikakoodi satunnaisesta kampura-anturiviasta.
    Mutta: ei tuossa seiskassa oikein muuta voi, kun vaihtaa tuo anturi: eikös se ole startin alla? Ilmanputsari ja jotain pois tieltä ensin?
    -95 on M52 kone, 98 jälkeen tuli vasta TU kone jossa anturi lohkossa.
    Tokihan se voi olla usealla tavalla rikki. Jos se on sähköisesti ehjä mutta ei älyä että rauta menee anturin edestä niin eihän se silloin anna koodia, luulee vain ettei kukaan starttaa/pyöritä konetta.
    - E90 320i LCI M-sport -09
    - Porsche Boxster 987 2.7 -07

    Comment

    • jaki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2978
      • Uusimaa

      #17
      Originally posted by Supa View Post
      -95 on M52 kone, 98 jälkeen tuli vasta TU kone jossa anturi lohkossa.
      Tokihan se voi olla usealla tavalla rikki. Jos se on sähköisesti ehjä mutta ei älyä että rauta menee anturin edestä niin eihän se silloin anna koodia, luulee vain ettei kukaan starttaa/pyöritä konetta.
      Äh, ninpä onkin koneen etuosassa. No, se on helppo vaihtaa, jos vain propelli lähtee kivuttomasti irti.
      Edelleen: ei vikakoodia, mutta kierrosnäyttö näyttää nollaa Inpa:ssa. Pakko olla rikki.
      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

      Comment

      • SLK
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2004
        • 275
        • Päijät-häme

        #18
        Täältä ääni nokka-akselin asentotunnistimelle.
        exät: 523iA -99, 523iA Touring -99, 523iA Touring -98, 728iA -97, 525iA -91, 320i -84

        Comment

        • kaol
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 5007
          • Ilmajoki

          #19
          Originally posted by SLK View Post
          Täältä ääni nokka-akselin asentotunnistimelle.
          Lähtis kyllä käyntiin, vaikka nokan tunnistin olis kaivettu metriä syvälle maahan.
          Kokeilemalla se selviää...

          Comment

          • jaki
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2978
            • Uusimaa

            #20
            Niin se löytyi yllätävä ratkaisu tämän E38:n pulmaan. Autossa ei ollut mitään varsinaista vikaa, tuplat vaan oli niin märät, että ei enää lähtenyt käyntiin. Aika ihmeellistä, vaikka auto oli seissyt vaikka kuinka kauan hallissa (lämpimässä), silti ei tulpat omia aikojaan kuivuneet.
            Ammattilainen tähänkin tarvittiin, jotta saatiin tulille.
            BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

            Comment

            • ihu412
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 263
              • Tampere/Rovaniemi

              #21
              Originally posted by jaki View Post
              Niin se löytyi yllätävä ratkaisu tämän E38:n pulmaan. Autossa ei ollut mitään varsinaista vikaa, tuplat vaan oli niin märät, että ei enää lähtenyt käyntiin. Aika ihmeellistä, vaikka auto oli seissyt vaikka kuinka kauan hallissa (lämpimässä), silti ei tulpat omia aikojaan kuivuneet.
              Ammattilainen tähänkin tarvittiin, jotta saatiin tulille.
              Lähtikö se kierrosluku mittari pelittämään tulppien kuivauksella?

              Comment

              • kusti86
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 331
                • Juuka

                #22
                Unohtu sillo aikoinaan vastata et juu ei anna vikakoodia asentotunnistimelle mutta siinä se vika oli kun ei käyntiin lähtenyt. tunnistuimen vaihdon jälkeen kuin palmun alta
                Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎