Ongelma on, että 745 tuntuu siltä, että yksi sylinteri on hukassa. Tyhjäkäynti alhainen ja heittelee ja auto vähän täristää. Kierroksilla toimii "ihan ok". Kävin liikkeessä (bmw erikoistunut) lukemassa koodit ja sanoi, että valittaa kaikista sylintereistä ja hän sanoi, että katsoisi ensin tulpat ja sen jälkeen mahdollisesti vuotavat venttiilikopan tiivisteet.
Tulpat vaihdettu ja ei vaikuttanut mitenkään. Liike sanoi, että ei pitäisi olla yksittäinen puola, kun sitten pitäisi vikakoodi löytyä oikeaan osoitteeseen eikä sanoa kaikista. Vanhoista tulpista mikään ei ollut kovin öljyinen, yksi oli melko paljon karstoittunut...
Ajattelin kuitenkin käydä puolat läpi ottamalla johdot irti yhdestä kerrallaan, että huomaa vaikuttaako se asiaan.
Mutta onko jotain ajatuksia mitä muuta vikaa mahdollisesti voisi olla ja onko kokemusta, että voiko olla kuitenkin yksittäinen puola vaikka sanoo vikaa kaikista?
Venttiilikopan tiivisteiden vaihto taitaa tossa konehuoneen ahtauden takia olla aika hankala homma tehdä itse?
EDIT: Tämä tosiaan korjattu. Ketjun lopussa tieto miten.
Tulpat vaihdettu ja ei vaikuttanut mitenkään. Liike sanoi, että ei pitäisi olla yksittäinen puola, kun sitten pitäisi vikakoodi löytyä oikeaan osoitteeseen eikä sanoa kaikista. Vanhoista tulpista mikään ei ollut kovin öljyinen, yksi oli melko paljon karstoittunut...
Ajattelin kuitenkin käydä puolat läpi ottamalla johdot irti yhdestä kerrallaan, että huomaa vaikuttaako se asiaan.
Mutta onko jotain ajatuksia mitä muuta vikaa mahdollisesti voisi olla ja onko kokemusta, että voiko olla kuitenkin yksittäinen puola vaikka sanoo vikaa kaikista?
Venttiilikopan tiivisteiden vaihto taitaa tossa konehuoneen ahtauden takia olla aika hankala homma tehdä itse?
EDIT: Tämä tosiaan korjattu. Ketjun lopussa tieto miten.
Comment