Hommasin tuommoisen 730 vuosimallia 6/2003 missähän vika kun laittaa virrat päälle musiikki kuuluu hetken ja sammuu ja ajaessa kuuluu todella hiljaisella? autossa logic7 kertokaa viisaat jos jollain ollut vastaavanlaista.. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e65 soitin ei pelaa?
Collapse
X
-
Originally posted by junkkri View Postminulle vaihdettiin e65 -03 samojen vikojen takia ja rupesi toimimaan !!
(Soittimen kautta menee "paljon" tietoa ja johtuu liikkeen mukaan juurikin tuosta ?? tuo? Ainakin minun tapaus ?!)täytyypä ruveta katselemaan jos jostain purkaamosta löytyisi. Tuntuu vaan että aika kiven alla kaikki osat näihin
tuleekohan tuosta vikakoodia jos kävis luetuttaan?
Comment
-
-
Ei
vissiin näkynyt vikakoodeissa?? Mulla muistaakseni (4v.sitten) parkkitutkat kyllä toimi !? Ole tarkkana jos merkkiliikkeeseen menet päivittävät ohjelmia josta minulla ainakin "hajosi" TV-modulli mutta METROAUTO Tikkurila pesi kätensä ja jouduin itse ostamaan uuden. Samassa yhteydessä hajottivat 2kpl jotain venttiilejä ja nekin meni minun piikkiin (tosin 10€/kpl) Metroauto kannattaa kiertää mahdollisen kaukaa !!!!
Comment
-
-
Logic 7 vahvareissa on ollut jonku verran vikoja,tarkista tuo ennen kun ostat cd soittimia.
-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Joo onhan tää aika mystinen peli.tosiaan miltei aina kun laittaa virrat päälle kuuluu hetken oikealta edestä musiikki ja muuten kuuluu kaikista kaiuttimista tosi hiljaa. Ei niistä oikein vikakoodejakaan saanu. Aika moni veikannu sitä cd soitinta :think on vaan niin suolasen hintanen että kyllä vituttaa jos sen turhaan hommaa.
Comment
-
-
selvitä
Originally posted by sampula View PostJoo onhan tää aika mystinen peli.tosiaan miltei aina kun laittaa virrat päälle kuuluu hetken oikealta edestä musiikki ja muuten kuuluu kaikista kaiuttimista tosi hiljaa. Ei niistä oikein vikakoodejakaan saanu. Aika moni veikannu sitä cd soitinta :think on vaan niin suolasen hintanen että kyllä vituttaa jos sen turhaan hommaa.
Comment
-
-
Metroautossa
Originally posted by sampula View PostMissä vaihdatit soittimen? Ja oliko kallis homma
SYVÄLTÄ !!
Comment
-
-
Originally posted by junkkri View Posttikkurilassa mutta EN SUOSITTELE paikkaa, koska sotkivat/hajoittivat muuta, eivätkä "tunnustaneet" eli maksattivat minulla mm. videomodulin !!! Meni myyjän takuuseen ja soitin muistaakseni 400€ ???
SYVÄLTÄ !!hyvän hintasta.
Comment
-
-
Originally posted by sampula View PostSoittelin autokeskukselle ja kyselin soittimien hintaa niin kunnostettu soitin 855€ ja uusi soitin 1020€hyvän hintasta.
Comment
-
-
Originally posted by hamsu View Postmulta löytyy soitin,voit vaikka kokeilla jos siltä tuntuu,kuha tuut ite purkamaan,jos ei rupee toimimaan ni ei tarvii ottaa.hinta oisko 350€?
Comment
-
Comment