Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65:n huollattaminen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #16
    Originally posted by AlliumPorrum View Post
    No en itse asiassa halvempaa, vaan ehkä enemmänkin hinta-laatusuhteeltaan parempaa Tuosta kun on vähän huonoja kokemuksia molempien kriteerien osalta...

    Jos asut jyväskylässä, niin kai tiedät kuitenkin ettei siellä ole muita BMW merkkikorjaamoja...

    Mitä korjattavaa sinulla siinä autossa on, jos ei tavalliset huollot riitä?
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Janza182
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 4988
      • 013

      #17
      En tiedä sielläpäin sulle sopivaa huoltoa mutta ajan saatossa oppinut että kuuntele harrastajia. Niiltä yleensä kuulee missä hommat toimii ja mihinkä mikäkin paja on erikoistunut.

      Ei ehkä täällä apua kellekkään mutta täälläpäin suomea suosin mekaanisissa asioissa tuota Rewon Motorssia (nimimerkki O-Peksin paja ) . Sähköasioihin ei ole vielä tarvinnut tutustua niin niistä en vielä tiedä mihin veisin

      Comment

      • tabasco
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2007
        • 851
        • fin

        #18
        Originally posted by AlliumPorrum View Post
        Onkos Jyväskylän seudulla jotain Bemuihin erikoistunutta pajaa, joka tuntisi myös E65:n sielunelämää..?
        Ylämaan pajalla on tullut silloin tällöin käytettyä E46:tta ja E60:ä, kun on ollut jotain mitä ei itse ole pystynyt tekemään. Eihän se merkkikorjaamo ole, mutta muutamalta kaverilta kyllä löytyy BMW-tietämystä.

        Comment

        • AlliumPorrum
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 316
          • Suomi

          #19
          Originally posted by bemu2000 View Post
          Jos asut jyväskylässä, niin kai tiedät kuitenkin ettei siellä ole muita BMW merkkikorjaamoja...

          Mitä korjattavaa sinulla siinä autossa on, jos ei tavalliset huollot riitä?
          Niin siis en tarkoittanutkaan mitään perushuoltoja, nehän osaa tehdä kuka vaan. Lähinnä mietin sitä että jos/kun joskus tulisi jotain kummallisempia sähköongelmia tai isompia remontteja, ei tavallisilla pikkupajoilla välttämättä riitä osaaminen ja Laakkonen taas laskuttaa kaikesta niin-maan-perhanasti. Tiedän eteläisestä Suomesta muutamankin pikkupajan jotka on erikoistuneet bemuihin, ja sikäläisten kavereideni kokemusten pohjalta hoitavat yleensä hankalatkin hommat paremmin, nopeemmin ja halvemmin kuin "virallinen" merkkikorjaamo. Puhumattakaan jos vielä pystyvät hankkimaan osat halvemmalla esim. Saksasta. Mutta en tiedä löytyykö keski-Suomesta tällaisia..?

          Janza182; sitähän tässä juuri yritänkin, eli kuuntelen harrastajia ;=)

          Tabasco; kiitti vinkistä!

          Comment

          • WSE1
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 3242
            • Suomusjärvi

            #20
            Originally posted by suppari View Post
            No kyllä heiskate asiaa puhuu. Ei noilla yleismallisilla,kunnollisillakaan,testereillä saa tehtyä kaikkea tarvittavaa. "Perusautoissa" ei tarvii usein esim. kääntökulman tunnistimen vaihtoon testeriä lainkaan, e65:seen tarvitsee BMWn omat vehkeet tai ei hommasta tule mitään, yhden esimerkin kertoakseni.
            Korjaamon laitehankinnassa on kyllä tehty virheitä yleistesterin valinnassa jollei sillä pysty tuommoisia peruskoodauksia kuten ohjauskulma-anturin vaihtoa, tekemään. Meillä tämä optio löytyy paristakin erimerkkisestä yleistesteristä, joten bmw laitteita ei tarvitse kaivaa esille vielä tuota varten.

            Comment

            • Supa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 7597
              • Järvenpää

              #21
              Originally posted by WSE1 View Post
              Korjaamon laitehankinnassa on kyllä tehty virheitä yleistesterin valinnassa jollei sillä pysty tuommoisia peruskoodauksia kuten ohjauskulma-anturin vaihtoa, tekemään. Meillä tämä optio löytyy paristakin erimerkkisestä yleistesteristä, joten bmw laitteita ei tarvitse kaivaa esille vielä tuota varten.
              OT: Voitto, sulla näkyy riittävän kyllä aikaa paskan jauhamiseen foorumilla. Pistähän asiat vähän tärkeysjärjestykseen ja hoida kesken olevat asiat kuntoon!
              - E90 320i LCI M-sport -09
              - Porsche Boxster 987 2.7 -07

              Comment

              • suppari
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4049
                • Turku

                #22
                Hmm.. Millä yleistesterillö laitat tyhjään purkkiin vinin, koodaat autoon ja asetat vielä airbagien "kellon"?
                sigpic
                P:0409699000

                JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                huollot/korjaukset!

                BMW E&F sarjaan.
                Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎