Ei sillä, etteikö toi Mannolkin ehkä pelaisi vallan mainiosti, mutta toi salkku tuntuu vaan olevan aika vikaherkkä muutenkin niin en ainakaan itse uskaltais laittaa muuta kun Lifeguardia/Febi 34608 normi vaihdolla, tai Ravenolia huuhtelemalla
Ei sillä, etteikö toi Mannolkin ehkä pelaisi vallan mainiosti, mutta toi salkku tuntuu vaan olevan aika vikaherkkä muutenkin niin en ainakaan itse uskaltais laittaa muuta kun Lifeguardia/Febi 34608 normi vaihdolla, tai Ravenolia huuhtelemalla
Juu ei tämä vaihteistoöljyn valinta helppoa ole...vaikka tosin minun ajokilometrimäärällänni tuskin tuolla nyt ihan hillitöntä merkitystä kestävyyden kannalta ole, mutta vaihteiston toimivuudesta en haluaisi missään nimessä tinkiä...kummassakaan pelissä.
Löysinkin tuon ketjun itsekin ja lueskelin läpi todella hyviä kokemuksia Ravenolista näyttäisi olevan...eikä sekään nyt ihan mahdottoman hintaista ole lainkaan 129€ 20 litraa + postit...
Ehkäpä sitten tuota pistän tulemaan...
Koitin tuossa tarkastella öljyn määrää, mutta toi vaihteiden läpikäyminen ei varmaan ihan mennyt lapaan. Käsijarru päällä ja trukkilavat fillarien alla ei ilmeisesti ole toimiva ratkaisu? En saanut vaihteita kelattua kuin kakkoselle asti ja tossa ZF:än ohjeessa pyydetään kelaamaan kolmoselle asti, sitten taas joku näyttää vaihtavan kutosellekkin jolloin taas takapyörille tarvitaan vauhtia ~90km/h :think
Mikä tässä on oikea toimintatapa? Jokatapauksessa öljyä tuli pihalle aika vauhdilla kun roppua raotin, lämpöä oli 43 astetta.
Pitää vielä toi Zip-kitti löytää jostain, mutta nyppiminen rauhoittui aika paljon kun nollasi adaptaatiot.
Comment