Kauhiaa 730d kuumetta on ollut ilmassa.:think
Onko joku käynnyt paikanpäällä katsomassa näitä nettiauton 730d?http://www.nettiauto.com/bmw/730/7548955 Ja http://www.nettiauto.com/bmw/730/7718985
Itsellä on melko pitkä matka lähtiä katsomaan onko autot kunnossa. Jos joku olisi käynnyt kyseisiä pirssejä katsomassa ilmoittaisitko minulle missä kunnossa ne ovat.
Kauhiaa 730d kuumetta on ollut ilmassa.:think
Onko joku käynnyt paikanpäällä katsomassa näitä nettiauton 730d?http://www.nettiauto.com/bmw/730/7548955 Ja http://www.nettiauto.com/bmw/730/7718985
Itsellä on melko pitkä matka lähtiä katsomaan onko autot kunnossa. Jos joku olisi käynnyt kyseisiä pirssejä katsomassa ilmoittaisitko minulle missä kunnossa ne ovat.
Osta tuo mun seiska. Varustelista onki tuossa aikasempana ja reilu 120tkm ajettu ja erittäin hyvässä kunnossa.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Kova F01/02 kuume päällä ja mobilea tullut selailtua tässä nyt päivittäin.
Malleina lähinnä 740i bensana tai 730 diesel.
Kumpi teidän mielestä olisi järkevämpi hankinta. Kilometrien puolesta ei välttämättä dieselautolle ole tarvetta, mutta lähinnä ajattelen sitä jälleenmyyntiä.
740i mallia ei juuri ole Suomessa tarjolla varsinkaan hyvillä varusteilla, tarkoittaako tämä myös sitä ettei niille ole kysyntää?
730d mallia kohtuu hyvin tarjolla myös Suomessa, mutta onko nuokaan sitten niin paljon helpompia myydä?
Mitenkäs tyyppivikojen puolesta, onko jommassa kummassa niitä enemmän ja mitkä ovat f01 tyypillisiä heikkouksia?
Kova F01/02 kuume päällä ja mobilea tullut selailtua tässä nyt päivittäin.
Malleina lähinnä 740i bensana tai 730 diesel.
Kumpi teidän mielestä olisi järkevämpi hankinta. Kilometrien puolesta ei välttämättä dieselautolle ole tarvetta, mutta lähinnä ajattelen sitä jälleenmyyntiä.
740i mallia ei juuri ole Suomessa tarjolla varsinkaan hyvillä varusteilla, tarkoittaako tämä myös sitä ettei niille ole kysyntää?
730d mallia kohtuu hyvin tarjolla myös Suomessa, mutta onko nuokaan sitten niin paljon helpompia myydä?
Mitenkäs tyyppivikojen puolesta, onko jommassa kummassa niitä enemmän ja mitkä ovat f01 tyypillisiä heikkouksia?
Kyllähän tämän hintaluokan auto on suht vaikea myydä. Kokeile metsästää Saksa/Latvia/Liettua/Viro halvin järkevä f01, että niin että hinta jää pitkälle alle 30t kokonaisuudessaan niin saa auton liikkumaan. Samat autot pysynyt vuoden alusta nettiautossa mitä selaillut ennen kuin omani hain saksasta, joten liikettä näille ei ole. F10 liikkuu varmasti paremmin.
Bensana ei varmaan siksi tarjontaa kun ei näitä pihalle kehtaa kovin moni ostaa seisomaan, eli ajoon ja silloin diesel vaihtoehto... Jälleen myyntiä todella vaikea ennustaa, heikosti tuntuu liikkuvan ja omaakin kun hetken kaupittelin omasta mielestä järki hintaan verrattuna muihin (varusteet km ja huollot huomioiden) ei kysyntää ollut mutta haaveilijoita ja kuolaajia sitäki enemmän.
F01 on yllättävän aliarvostettu malli kun ottaa huomioon että viat vastaa F10 mallia pääosin ja vakuutus/veroissa hinnat käytännössä samat, seiskassa paikoin jopa halvemmat. Eli käyttökulut ja ostohinta halvempi kuin vitosessa eikä silti ihmisiä kiinnosta
Ja viat tosiaan on perus alustaan liittyvät (nelipyörä ohjauksen takapään servo, ohjaustehostin) sekä moottorin osalta samat kuin muissakin. Mitään sellaista vakavaa en ole maailmalta lukenut eikä itsellänikään ole mitään fataalia ilmennyt vaikka jo lähes 200tkm ajettu.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Kyllähän tämän hintaluokan auto on suht vaikea myydä. Kokeile metsästää Saksa/Latvia/Liettua/Viro halvin järkevä f01, että niin että hinta jää pitkälle alle 30t kokonaisuudessaan niin saa auton liikkumaan. Samat autot pysynyt vuoden alusta nettiautossa mitä selaillut ennen kuin omani hain saksasta, joten liikettä näille ei ole. F10 liikkuu varmasti paremmin.
Tiedossa on toki se, että pienemmät korimallit liikkuu paremmin.
Joku perversio näihin seiskoihin aina ollut ja nyt olisi tämäkin korimalli koettava
Mitään halvinta pommia en ole hakemassa, vaan hyvällä historialla ja hyvillä varusteilla olevaa.
Kun auto vaan tahtoo vaihtuu alle vuoden välein, niin totta kai tulee myös mietittyä eteenpäin myyntiä.
Bensana ei varmaan siksi tarjontaa kun ei näitä pihalle kehtaa kovin moni ostaa seisomaan, eli ajoon ja silloin diesel vaihtoehto... Jälleen myyntiä todella vaikea ennustaa, heikosti tuntuu liikkuvan ja omaakin kun hetken kaupittelin omasta mielestä järki hintaan verrattuna muihin (varusteet km ja huollot huomioiden) ei kysyntää ollut mutta haaveilijoita ja kuolaajia sitäki enemmän.
F01 on yllättävän aliarvostettu malli kun ottaa huomioon että viat vastaa F10 mallia pääosin ja vakuutus/veroissa hinnat käytännössä samat, seiskassa paikoin jopa halvemmat. Eli käyttökulut ja ostohinta halvempi kuin vitosessa eikä silti ihmisiä kiinnosta
Ja viat tosiaan on perus alustaan liittyvät (nelipyörä ohjauksen takapään servo, ohjaustehostin) sekä moottorin osalta samat kuin muissakin. Mitään sellaista vakavaa en ole maailmalta lukenut eikä itsellänikään ole mitään fataalia ilmennyt vaikka jo lähes 200tkm ajettu.
Tuosta sinun auton rakentelutopicista tämä kuume on itseasiassa lähtenyt ja tarkkaan on tullut seurailtua nyt noita kaikkia f01 showroomeja.
On muuten todella hieno päivitys nuo 760i ulostulot ja hyvin sopii ne uusimmat vanteesi myös
Itsellä tulee noin 10tkm vuoteen ajoa, joten ei paljoa väliä onko bensa vai diesel.
Tähän mennessä kaikki bemarini on ollut bensakoneella, joten todennäköisesti pysyn siinä nytkin
Lisäksi tuo 740i moottori on jo tuttu edellisestä 335i ja tykkäsin tuosta koneesta kovasti. Tuskin tässä koneessa juuri eroa on vaikka teholukemissa 20hp on eroa 335i vs 740i.
Tuleeko mieleen muita tämän korimallin tyypillisiä vikapaikkoja?
Alustassa etualatukivarret vissiin on aika kulutus tavaraa? sekä pallonivelet mutta ovat aika normi hintaisia (joku 150-190e per etualatukivarsi riippuen mistä ostaa). Ne on seiskassa siis omansa, sitten ilmeisesti johtosarja vikoja on penkeissä (myös f10 vaivaa jonkin verran sama), mulla on korkeapaine pumppu hajonnut omasta mutta harvemmin niitä on itsellä tullut vastaan, ja sama tekniikka kuin muissakin (ja tietenkin bensaan pätee samat ohjeet että sama ongelma kuin muissakin vastaavissa kun käytännössä lähes sama pata).
Eihän se ole kuin koettaa sellaisen 740i tuoda, kyllä niistä on aina eroon päässyt ennemmin tai myöhemmin Ja hieno vehje tuollainen yksinkertaisesti on! ja näköjään toi mun auto on innostanut aika montaakin kun lueskellut täältä, kiitokset kaikille kunniasta
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Jännä juttu, että te ostatte noita dieseleitä. Mulle ei käy millään ja ajelen kumminkin aika paljon. Dieseleistä mun mielestä, siis mun mielestä, joka ei tietenkään ole tosi, iso osa nilkuttaa eteenpäin joku vikamoodi päällä. Vapari, tarpeeksi iso, on pitkässä juoksussa osoittautunut minun kohdalla halvemmaksi, kuin 6,3 litran keskikulutus.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Alustassa etualatukivarret vissiin on aika kulutus tavaraa? sekä pallonivelet mutta ovat aika normi hintaisia (joku 150-190e per etualatukivarsi riippuen mistä ostaa). Ne on seiskassa siis omansa, sitten ilmeisesti johtosarja vikoja on penkeissä (myös f10 vaivaa jonkin verran sama), mulla on korkeapaine pumppu hajonnut omasta mutta harvemmin niitä on itsellä tullut vastaan, ja sama tekniikka kuin muissakin (ja tietenkin bensaan pätee samat ohjeet että sama ongelma kuin muissakin vastaavissa kun käytännössä lähes sama pata).
Eihän se ole kuin koettaa sellaisen 740i tuoda, kyllä niistä on aina eroon päässyt ennemmin tai myöhemmin Ja hieno vehje tuollainen yksinkertaisesti on! ja näköjään toi mun auto on innostanut aika montaakin kun lueskellut täältä, kiitokset kaikille kunniasta
Sama homma ollut noissa alustoissa ainakin e38 kopasta asti, ellei aina. Painava auto tahtoo syödä noita tukivarsia todella nopeasti.
Parista 740i:stä on jo vääntö käynnissä välittäjän välityksellä Saksasta, mutta vielä ei ole sitä täydellistä löytynyt. Näissä 740i on jopa saksassa yllättävän vähän vaihtoehtoja silloin kun pitäisi olla jonkun verran varusteitakin.
Lisäksi vielä saisi mielellään olla ennen 4/2009 rekisteröity, niin säästäisi veroissa 1500-2000€.
Itsellä ainakin aktiivivakkari, comfort penkit ja dynamic drive pakolliset, sekä tumma ulkoväri. tuuletus penkeissä, HUD, soft close ovet ja professional hifit olisivat sitten vielä mukavaa plussaa.
Jännä juttu, että te ostatte noita dieseleitä. Mulle ei käy millään ja ajelen kumminkin aika paljon. Dieseleistä mun mielestä, siis mun mielestä, joka ei tietenkään ole tosi, iso osa nilkuttaa eteenpäin joku vikamoodi päällä. Vapari, tarpeeksi iso, on pitkässä juoksussa osoittautunut minun kohdalla halvemmaksi, kuin 6,3 litran keskikulutus.
Makuasioita ja itsellä tuo alle 5 matkakulutus oikein nätillä jalalla kuitenkin puoltaa dieselin puolelle eikä keskikulutus isommallakaan kaasulla ole yli 8 mennyt seka-ajossa. Kyllähän bensiini moottorin luonne on erilainen kuin dieselin ja siitä on huono vääntää, itsekin tykkään v8 luonteesta mutta ainakin vielä dieselit olleet itsellä huolettomia ja bensiinit melkein enemmän vikaisia (okei, huonoja harraste bensoja ollut kun joutunut muiden juttuja korjaamaan).
Varusteista katsoisin tärkeäksi seuraavat:
-Sport ratti (se on vain vajaan näköinen se perus)
-Hud (tulee edes se nappirivi ratin viereen sekä on tuo turvallisuustekijä)
-comfort penkit (lämmitys pakollinen, hieronta vaaleessa ja ilmastointi mustassa plussaa)
-EDC alusta/adaptive drive vai mikä se on alustan säädöt ja 4 pyörä ohjaus (tekee isosta autosta nautinnollisen ja ketterän kun tuo alusta on parasta)
-Logic7 hifit (hiljaisessa autossa musiikin kuuntelu on nautinnollista)
-Aktiivi vakkari (näkee ratin napeista ja tutkasta keulassa)
lisänä toki CA sekä imuovet ja automaatti takaluukku, kaistavahti ja kaistanvaihto avustin sekä peruutuskamera (sivu kamera aika turha). Noi helpottaa elämää omalta osalta mutta eivät todellakaan pakollisia. Ja taaksehan saa ny mitä vaan mutta itsellä ei ole ollut vielä tilannetta että takana olijoille olisi pitänyt saada hiluja, vanhempien lapsien kannalta ehkä dvd ja penkin lämmittimet?
Mitä enemmän hiluja sitä enemmän se seiskalta tuntuu eikä noissa varusteissa oikein isompia vika paikkoja ole kuin perus CA oven kahvat hajoilee.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment