Moro!
Auto pari viikkoa sitten torstaina ajossa ja toimi normaalisti. Perjantaina aamulla ei enää käynnistyny. -> Akku ensimmäisenä vaihtoon. Ei käynnisty.
-> Hinurin lavalla pajalle, jossa autossa hehkuista rele ja pari tulppaa anto vikakoodia. -> Vaihdettu ja ei käynnisty. Spetke totesi koneella, että dieselin commonrail paineet nollassa ja saattaa käydä 150-300bar hetkellisesti aina silloin tällöin. -> Suuttimet eivät kuitenkaan vuoda. Kolme suutinta rupesi antamaan vikakoodia, mutta toimivasta autosta suuttimet tilalle ja edelleenkään ei käynnisty. Kokeiltu myös minun autosta releet ym. anturit polttoainepuolelta toiseen autoon, joka käynnistyy noilla mun kilkkeillä. Polttoainetta tulee tankilta 4bar paineella, joten siellä pumppu toimii. Korkeapainepumppu pyörii myös startatessa.
Nyt alkaa olla vaihtoehdot vähissä ja epäillää moottorin ECU boxia. Voiko vika olla vielä jossain muualla vai tilataanko boksi varmuuden vuoksi?
Auto pari viikkoa sitten torstaina ajossa ja toimi normaalisti. Perjantaina aamulla ei enää käynnistyny. -> Akku ensimmäisenä vaihtoon. Ei käynnisty.
-> Hinurin lavalla pajalle, jossa autossa hehkuista rele ja pari tulppaa anto vikakoodia. -> Vaihdettu ja ei käynnisty. Spetke totesi koneella, että dieselin commonrail paineet nollassa ja saattaa käydä 150-300bar hetkellisesti aina silloin tällöin. -> Suuttimet eivät kuitenkaan vuoda. Kolme suutinta rupesi antamaan vikakoodia, mutta toimivasta autosta suuttimet tilalle ja edelleenkään ei käynnisty. Kokeiltu myös minun autosta releet ym. anturit polttoainepuolelta toiseen autoon, joka käynnistyy noilla mun kilkkeillä. Polttoainetta tulee tankilta 4bar paineella, joten siellä pumppu toimii. Korkeapainepumppu pyörii myös startatessa.
Nyt alkaa olla vaihtoehdot vähissä ja epäillää moottorin ECU boxia. Voiko vika olla vielä jossain muualla vai tilataanko boksi varmuuden vuoksi?
Comment