Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jaahaa...oliko minulle sellainen pelikin joskus?..Muisti alkaa pätkiä..
Näinpä Tuli noita Lakun laittamia linkkejä kahlattua eilen läpi + oma showroom, kivoja autoja nuo on silloin kun toimivat kohtuu täydellisesti
Löysin myös omalta koneelta videoita kun ajelin viime keväänä ex-kasillani Saksassa ja tuli mieleen josko vielä kerran...noh aika kultaa muistot. Olen todella tyytyväinen tuohon nykyiseen CLS:ään, kesäksi on hommattu 19" aidot AMG vanteet ja alustaa laitetaan hiukan lähemmäs maata joten sillä mennään.
Meni hiukan OT mutta sallittakoon.
Näinpä Tuli noita Lakun laittamia linkkejä kahlattua eilen läpi + oma showroom, kivoja autoja nuo on silloin kun toimivat kohtuu täydellisesti
Löysin myös omalta koneelta videoita kun ajelin viime keväänä ex-kasillani Saksassa ja tuli mieleen josko vielä kerran...noh aika kultaa muistot. Olen todella tyytyväinen tuohon nykyiseen CLS:ään, kesäksi on hommattu 19" aidot AMG vanteet ja alustaa laitetaan hiukan lähemmäs maata joten sillä mennään.
Tässä on kaksi herraa, joilla pitäisi olla E31 tallissa. Keskitytään muuhunkin kuin muotikuteisiin ja -tukkaan .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Aika näyttää saanko omani siihen kuntoon kesäksi että kehtaa kuvia laittaa tuonne topikkiin
BBS:sät pitäs purkaa ja laittaa kondikseen, keulaa ottaa alaspäin
ja nuo ällöttävät vilkut deletoida kyljistä.
(ja sitten olis paljo muuta huollettavaa ja ruuvattaa mut ne hommat ei sitten vaikuta ulkonäköön).
Tekisit projekti topikin
Olisi mukava seurata vaikka perushuoltojakin kun on selkeitä kuvia ja ei niin yleinen projekti kohde tällä foorumilla, noita e30 ruosteprojekteja huonoilla kuvilla on vaikka toisillekkin foorumeille jakaa
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Tässä on kaksi herraa, joilla pitäisi olla E31 tallissa. Keskitytään muuhunkin kuin muotikuteisiin ja -tukkaan .
Takatukka ja valkoinen pikkutakki sopisi kasiin kyllä mahtavasti
Tosin niitäkään en omista.
Odottelinkin jo takaisin iskua mun kommentista vero asioista
Olen todella tyytyväinen tuohon nykyiseen CLS:ään, kesäksi on hommattu 19" aidot AMG vanteet ja alustaa laitetaan hiukan lähemmäs maata joten sillä mennään.
CLS on pirun siisti auto. Ainut auto joka haastaa mun pinttyneen uskomuksen siitä että kesäauto pitää olla kaksiovinen. Haaveillut ja laskeskellut hiukan sellasen 55:sen perään...
Tekisit projekti topikin
Olisi mukava seurata vaikka perushuoltojakin kun on selkeitä kuvia ja ei niin yleinen projekti kohde tällä foorumilla, noita e30 ruosteprojekteja huonoilla kuvilla on vaikka toisillekkin foorumeille jakaa
Ehdottomasti samaa mieltä! Olis mukava lukea E31:sten mailmasta ja varsinkin projektoinnnista ja ihmetellä tuleeko muilla samoja juttuja vastaan mitä itsellä.
Sanokaapa sähköviisaat miten puolat vois tarkistella/ mittailla että ne
on hengissä? Voiko niitä käyttää irrallaan jollakin joka tajuaa niiden päälle enemmänkin? Sitten vaan tsekkailla ulkoinen habitus ja toivoa josko kesällä kaikki rokkais niinkuin pitää. Uudet maksaa näemmä 70e/kpl mutta ei silti aivan lämpimikseen viiti tilailla.
Takatukka ja valkoinen pikkutakki sopisi kasiin kyllä mahtavasti
Tosin niitäkään en omista.
Odottelinkin jo takaisin iskua mun kommentista vero asioista
Takatukka on sun keksintö. Mä kirjoitin "muotitukka" tjsp. . -> töyhtöhyyppätukka .
Ehdottomasti samaa mieltä! Olis mukava lukea E31:sten mailmasta ja varsinkin projektoinnnista ja ihmetellä tuleeko muilla samoja juttuja vastaan mitä itsellä.
Totta turiset(te).
No pitääpä katsoa saanko aikaiseksi luoda ketjua tuosta oman
laitoksen remontoimisesta :think
Eihän tuossa nyt suuria ole to-do listalla: perää irti, lootaa irti, koneen kohottamista ja jotain sekalaista turaamista...
Toisaalta melkein kiehtos käyttää venakopat irti kun on lukenut näistä banjojen löystymisistä
(mulla kylmänä käynnistettäessä muuten vähä tarttuu joku nostin hetkeksi, mikähän siihen tepsisi hoidoksi?).
Olen tässä nyt arponut tuota csi etulipan tilausta ja nyt pitäs vissiin
alkaa tekoasteelle asiassa.
Edelleen mulla on hieman pimennossa mitähän muuta oheistarvetta kannattas samantien tilata että sen lipan saa sitte siihen kunnialla istumaan :think
realoem ei näytä csi puskurista sinällään räjäytyskuvaa josta saisi noukkia tarvitsemansa osat. Sivuilla näkyy sen sijaan olevaan
tämä mounting kit ( 82119402709 ) mitähän pirua se lienee sisältä..?
Hinnastakaan ei ole tietoa (se pitäskin kysyä pielmeieriltä).
Tuossa oli kyllä jo tullut kommenttia mitä se kunnollinen kiinnitys tarvisi mutta kysynpä silti ettei kenelläkään sattuisi olemaan kuvamateriaalia/ räjätyskuvaa mistä näkisi oikein kunnolla mitä palikoita sinne kannataisi ostaa että homma menis kerrankin kuin elokuvissa konsanaan.
Jakajankannet, pyörijät ja tulpat ajattelin kanssa uusia. Kannattaako sinne tuupata muuta kuin Saksasta alkuperäistä? Onko alkuperäinen lie muuten bosch, bremi vai mikälie?
Comment