Tiedoksi siis, jos jotakuta kiinnostaa kivoilla kilvillä vajaapyttyinen.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tiedoksi siis, jos jotakuta kiinnostaa kivoilla kilvillä vajaapyttyinen.
Oliko tietoa milloin tuotu suomeen? W:stä päätellen myöhemmin kuin mun auto?
Jollain alkuperäis tyylisillä vanteilla olisi huomattavasti myyvemmän näköinen, sopisi tuohon muuhun alkuperäiskuntoon.
Oliko tietoa milloin tuotu suomeen? W:stä päätellen myöhemmin kuin mun auto?
Jollain alkuperäis tyylisillä vanteilla olisi huomattavasti myyvemmän näköinen, sopisi tuohon muuhun alkuperäiskuntoon.
Siinä oli orkkisvanteet alla nyt. Suosittelin myyjää pitämään ne, mutta meinasi vaihtaa RS:t alle .
Eikös tämäkin ollut myynnissä viime vuonna nettiautossa:
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Kuvia vanteista saa vasta jossain vaiheessa ensi viikon alkupuolella kun Wolf on hakenut ne itselleen. Skeptinen olen koska olen jo niin tottunut siihen näissä autohommissa että jokin menee pieleen. Lähes kaikissa muilla teettämissäni hommissa on tullut jotain vastoinkäymisiä tämän kasiprojektin kohdalla, auto jouduttiin mm. maalaamaan kahteen kertaan kun ensimmäinen maalari teki täyttä sutta. Nyt olen jotenkin jo varautunut siihen että tässä vannehommassakin menee jotain pieleen varsinkin kun Wolf ulkoisti itsekin koko homman.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Joo eli eihän se taaskaan mennyt kuten olin kuvitellut. Vanteet ovat helvetin onnistuneet mielestäni värivalinnan puolesta ja maalatut pinnat ovatkin oikein hyvät. Lipat sen sijaan jotka siis kiillotettiin ja lakattiin eivät ole niin onnistuneet kuin olisin halunnut. Siellä on nyt lakan alla pienen pieniä vanhojen hapettumien/korroosion jäännöksiä. ne eivät ole isoja ja uskoisin että kunhan on vanteet auton alla niin eivät näy mutta kuitenkin nyt kun niitä olen tuossa katsellut niin harmittaahan se, varsinkin kun on kuitenkin joutunut ihan sievoisen summan tästäkin lystistä taas köyhtymään.
Wolf itse sanoi että kun korroosio on jossain vaiheessa päässyt alumiiniin niin noita "pisteitä" tulee lippoja hioessa uusia aina esiin ja riippuu ilmeisesti itse alumiinin laadustakin, tiedä häntä. Kun olisi tämän kertonut niin olisi voinut muuttaa vaikka suunnitelmia ja lähteä maalaamaan lipatkin, nyt se on myöhäistä.
Tässä vielä yksi kuva josta tulee ilmi mitä tarkoitan, harmittaahan tuollaiset kun "priimaa" odotti mutta onhan näihin pettymyksiin kai jo tottunut... Toisaalta mitä enemmän tuota kuvaa katsoo niin sitä enemmän vituttaa.
Normaalia. Tuota olisi pitänyt oikein huolella enemmän hioa alkaen kuivana karkeudella 40. Ei vaan sakemanni ole jaksanut. Jaan tuskasi.
Normaalia. Tuota olisi pitänyt oikein huolella enemmän hioa alkaen kuivana karkeudella 40. Ei vaan sakemanni ole jaksanut. Jaan tuskasi.
Näin minäkin asian näen. Kuitenkin Wolf sanoi että näissä MK vanteissa on esiintynyt sitä että kun lippoja hioo ja saa hiottua yhden tumman pisteen pois niin johonkin muualle tupsahtaa uusi ikäänkuin pinnan alta, onko sitten alumiini jotenkin niin huokoista vai mikä on. Sanoi myöskin että oli erästä MK:n settiä aikanaan yrittänyt "tuntikausia" hioa kiiltäväksi ja aina tuli uusia pisteitä esiin kun vanhasta pääsi eroon ja lopputuloksena oli että lipat oli pakko myös maalata koska kiilloitus ei ollut kertakaikkiaan onnistunut. Tiedä häntä, saattaa olla selittelyä tai totta mutta nyt ainakin harmittaa kun odotin tosiaan priimaa ja muilta osin onkin sitä mutta lipat nyt jäivät sitten näin...
Vielä kun itse on tällainen sairaanloinen perfektionisti niin en tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä...
Vielä kun itse on tällainen sairaanloinen perfektionisti niin en tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä...
Laittaa alle, ajaa kesä ja palauttaa pohdintaan sitten syksyllä? Uusia (lähinnä rumia..) vanteita saa kaupasta ja täydelliset ei valmistu koskaan. Vappu jo melkein käsillä, ei kannata ottaa enää tälle kaudelle uudestaan työlle. Ja niinkuin sanoit, ei niitä alta erota.
Laittaa alle, ajaa kesä ja palauttaa pohdintaan sitten syksyllä? Uusia (lähinnä rumia..) vanteita saa kaupasta ja täydelliset ei valmistu koskaan. Vappu jo melkein käsillä, ei kannata ottaa enää tälle kaudelle uudestaan työlle. Ja niinkuin sanoit, ei niitä alta erota.
Miten harvinaiset nuo MK:t on?
Samaa mieltä. Itsekin nakkaan LM:t toukan alle ja kunnostukseen sitten ensi talvena.
MK:t ovat melko harvinaiset. Kyllä niitä harvakseltaan näkyy myynnissä.
Tämä on hyvä esimerkki miten "makuasiat" vanteet ovat. En siis nää mitä tässä mallissa on nyt niin erikoista..
( Turha postaus tiedän. Kotona flunsassa, eikä ole mitään muuta tekemistä...)
Makuasioita tosiaan. Onhan niissä reilu suora lippi ja spekseiltään kuin tehty E31 vakiokaarille. Mielestäni muistuttavat tyyliltään paljonkin Styling 37 tai niiden 19" replicaa. Itse tykkään 37:ta sekä MK:sta, vaikka yksiosaisia ovatkin.
Pakko sanoa vielä että noi MK:t ovat kuvissa minunkin mielestäni melko tylsän näköiset mutta livenä kun ne näkee niin ne on ihan törkeen hienot, etenkin nämä e31 specific versiot jotka ovat todella leveät ja lippaa tosiaan riittää
Hinta nousee ja parempia on nettiautossa, mutta käy ihmeessa, jos yksilö kiinnostaa. Mistä olet saanut tiedon, että tuo on kuolinpesän auto? Käsittääkseni tuo auto on ulosmitattu.
Hinta nousee ja parempia on nettiautossa, mutta käy ihmeessa, jos yksilö kiinnostaa. Mistä olet saanut tiedon, että tuo on kuolinpesän auto? Käsittääkseni tuo auto on ulosmitattu.
saman kylän autoja ja entisiä omistajia kun ollaan ja saahan tuon rekkari kyselylläkin tietoon. ei itteesä niinkään tuo 800-sarja kiinnosta. toki tuo moottori voisi olla jossain e30/e28 korissa miellyttäisi ajattelin jos se jotain kiinnostaa voin käydä tarkistelemassa kuntoa etukäteen.
Comment