Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hantte
    replied
    Originally posted by MYM5 View Post
    Kyllä saat LAKU muutaman kilven vielä bongailla. Veikkaisin e31 suomessa kuitenkin olevan noin 150kpl, jos lasketaan kaikki.
    150 tuntuu aika isolta määrältä (5% kaikista) verrattuna niihin noin 30 000 valmistettuun täällä peräpohjolan tundravyöhykkeellä. Varsinkin jos Trafin talvirekisterissä on vain murto-osa tuosta määrästä. Ja jos Lakullakin on listoillaan vain noin "puolet" tuosta arvioidusta 150 oliosta, niin herää ajatus, että kuinkakohan monta uudestaaan uudelleen rekisteröityä seisontajakson jälkeen täällä Suomennniemellä oikeasti on? Kilpiä tuplaten automäärään nähden?...

Tullin papereistahan näkisi jokaisen laillisesti tuodun ja viedyn E31:n, mutta saako niitä tullitilastoja vuodesta 1990 alkaen luettavaksi? (-90 tulik siis Bemarin mukaan 4 kpl.)

Leave a comment:

• Anamonta
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Tervetuloa! Kerropa vähän lisää autosta ja sen historiasta. Kauanko olet omistanut sen?
    Mun täytyy melkein kotona papereista kaivaa tarkempia tietoja. Kun en vuosilukuja muista ulkoa

On siis 840:n. N. 170tkm ajettu.
    Setäni toi jokunen vuosi sitten saksasta ja ollut sen jälkeen "perheessä". Hänellä myös 850:nen niin ei tarvinut kahta kasia. Minulla ollut nyt noin vuoden.

Auto tietääkseni muuten orkkis, mutta
    -Ylimaalattu muutama vuosi sitten suomessa, ei kolarin takia vaan ihan siistimisen takia.
    -putkisto on marteliuksen tekemä kun orkkis oli laho
    -keskikonsolin puut on teipattu yli.

Nämä kasit vaihtaa omistajaa melko hitaasti, joten ei tiedä, mutta perheeseen tarvittaisiin edes yksi perheauto ja näyttää että tämä kasi joutuu olemaan se joka vaihtuu. Toisaalta en ole vielä saanut autoa edes myyntiin asti että...

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Anamonta View Post
    Pitipä aivan kirjautua kun huomasin tämän.
    Eli meikäläisen kasi on. En tiedä mitä autosta löytyy trafin tiedoista, kun tässäkin taitaa olla turvakielto.
    Tervetuloa! Kerropa vähän lisää autosta ja sen historiasta. Kauanko olet omistanut sen?

Leave a comment:

• Anamonta
    replied
    Eilen SBC:llä, olitko se sinä (tuota rek.nroa minulla ei ollut vielä ylhäällä):

https://www.flickr.com/photos/99890654@N02/18014757871/in/album-72157651012145284/

Sen verran vielä, tarkistin ja päivitin E31-Excelini. Minulla on tiedossa 69 (!) Suomen kilvissä olevaa tai OLLUTTA E31:tä. Tiedot on kerätty viimeisen kolmen vuoden aikana.
    Pitipä aivan kirjautua kun huomasin tämän.
    Eli meikäläisen kasi on. En tiedä mitä autosta löytyy trafin tiedoista, kun tässäkin taitaa olla turvakielto.

Leave a comment:

• jori
    replied
    Kirjanpitoani varten muutama kysymys tuosta MIM-871:stä:
    - Oliko ennen erityiskilpiä jotkin muut kilvet alunperin?
    - Paljonko oli ajettu sinun aikanasi ja minä vuosina omistit?
    - Kilometrit sinun aikanasi?
    - Sanoit, että on "työn alla" jossain Etelärannikolla, missä?
    - Väri punainenko?
    - Vuosimalli 1991?
    En enää ole täysin varma mutta ei ollut muita kilpiä kuin nuo kaksi

Kun ostin auton 6/2006 oli ajettu n.150tkm ja vaihdoin pois sen 1/2007 n.160tkm ajettuna eli 10tkm sillä tuli ajettua kun auto tykkää että sillä ajetaan

Joku Loviisalainen sen osti ja on sillä edelleen, oliko niin että 2008 yritetty viimeksi katsastaa ja hylsy tullut ja poistettu liikenne käytöstä

Väri viininpunainen

Ja vuosi 1991 luonnolisesti

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎