Originally posted by Laku
View Post
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Noh, erikoinen ainakin. Suomen tieliikennelaki ei tuota väritystä hyväksy. Nahkainen kojelauta on kyllä omaan mieleen.
-
Originally posted by Laku View PostTakaisin varsinaiseen asiaan topikissa:
Nyt on todella erikoinen aftermarket-maalaus:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasuta...auto24_ee.html
Leave a comment:
-
Takaisin varsinaiseen asiaan topikissa:
Nyt on todella erikoinen aftermarket-maalaus:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasuta...auto24_ee.html
Leave a comment:
-
Arvasin, että tämä koira älähtääOriginally posted by Havis View PostMikäs kingi sinä luulet olevasi jakamaan kirjoitusoikeuksia avoimelle foorumille? Forumit on paikkoja joissa esitetään mielipiteitä. Jos se ei sulle sovi tai mielipide poikkeaa omastasi niin voi voi.
Erikoisautojen hinnanmuodostus on varmaan asia josta voidaan jatkaa muussa kuin BMW E31 aiheen alla...
. Tällä foorumilla olen antanut itselleni kertoa, ettei negatiivisia nk. pahan ilman linnun mielipiteitä tai näkemyksiä saa ehdottaa 
Joka tapauksessa IHAN VARMASTI E31 aiheen alla voidaan jatka em. ALPINAn ja E31 hinnanmuodostusspekulointia.
Kuten sanoin aiemmin, jatka kirjoittelua jatkossa muihin osioihin mielipiteitäsi, kiitos.
Leave a comment:
-
Mikäs kingi sinä luulet olevasi jakamaan kirjoitusoikeuksia avoimelle foorumille? Forumit on paikkoja joissa esitetään mielipiteitä. Jos se ei sulle sovi tai mielipide poikkeaa omastasi niin voi voi.Originally posted by Laku View PostOnko sinulla jokin erityinen motiivi tulla pilaamaan tätä topikkia MIELIPITEILLÄSI? Menepä huutelemaan tuonne "KUNKKUKOPPA E34" M5 OEM-topikkiin kirjoittelemaan jatkossa, kiitos..
Erikoisautojen hinnanmuodostus on varmaan asia josta voidaan jatkaa muussa kuin BMW E31 aiheen alla...
Leave a comment:
-
Onko sinulla jokin erityinen motiivi tulla pilaamaan tätä topikkia MIELIPITEILLÄSI? Menepä huutelemaan tuonne "KUNKKUKOPPA E34" M5 OEM-topikkiin kirjoittelemaan jatkossa, kiitos.Originally posted by Havis View PostToki aina on hyvä löytää jokin veruke nostaa oman harrastepelin arvoa mahdollista myyntiä silmälläpitäen. Jos ulkomailta löytyy paremmin sinisilmäisiä ylihintaa maksavia, niin mikä ettei, eikun autokauppaa tekemään ja rahat pois. Ei peltilaatikoiden perään kannata kauaa itkeä.
Tai Giallo Gelb E31 5.7 B12 ALPINAlle hintaan 200 000 €?Originally posted by 928 GTS View PostVain parhaat yksilöt kelpaa maailmalle. Suomeen tuotiin aikoinaan esim. läjäpäin museo Cadillackeja 80-luvulla heti kun 30% ostokuitista verotus tuli käyttöön vanhuksille. Suunnilleen 15v myöhemmin parhaat yksilöt oli maailmalla nousseet sellaiselle tasolle, että niitä kannatti myydä sinne takaisin. Muutamia on lähtenyt koska Suomessa ei samaan hintatasoon päästä millään. Samaten viime vuosina joitakin Porscheja on viety ulos ja myyty esim. Essenin historic messuilla sellaiseen hintaan ettei Suomessa löydy ostajia. Ei kannata edes tarjota täällä jos haluaa nopeasti myydä nykyiseen maailmanmarkkina hintaan. Kaveri osti juuri kotimaasta 996 GT3 Mk1:sen hinnalla jolla sellaista ei yksinkertaisesti löydä Saksasta mitenkään vaikka tuossa Suomen kilpisessä on joku 20 tonnia autoveroa mukana. Jos sen haluaisi myydä pois niin ei olisi mitään järkeä tyytyä Suomen hintatasoon. BMW:n tapauksessa esim. M1, Z8 ja jotkun E30 M3:t on jo hinnoiltaan sellaisia, että on aivan turha etsiä niille täältä ostajaa. Helpompaa uittaa ne kovaan hintaan muualle. Vai mistä löytyy kotimainen ostaja M1:lle 500 tuhannella tai Z8:lle jonka hintalapussa lukee 180 tuhatta? Tuo näyttäisi olevan tällä hetkellä hintataso maailman markkinoilla.
Leave a comment:
-
Vain parhaat yksilöt kelpaa maailmalle. Suomeen tuotiin aikoinaan esim. läjäpäin museo Cadillackeja 80-luvulla heti kun 30% ostokuitista verotus tuli käyttöön vanhuksille. Suunnilleen 15v myöhemmin parhaat yksilöt oli maailmalla nousseet sellaiselle tasolle, että niitä kannatti myydä sinne takaisin. Muutamia on lähtenyt koska Suomessa ei samaan hintatasoon päästä millään. Samaten viime vuosina joitakin Porscheja on viety ulos ja myyty esim. Essenin historic messuilla sellaiseen hintaan ettei Suomessa löydy ostajia. Ei kannata edes tarjota täällä jos haluaa nopeasti myydä nykyiseen maailmanmarkkina hintaan. Kaveri osti juuri kotimaasta 996 GT3 Mk1:sen hinnalla jolla sellaista ei yksinkertaisesti löydä Saksasta mitenkään vaikka tuossa Suomen kilpisessä on joku 20 tonnia autoveroa mukana. Jos sen haluaisi myydä pois niin ei olisi mitään järkeä tyytyä Suomen hintatasoon. BMW:n tapauksessa esim. M1, Z8 ja jotkun E30 M3:t on jo hinnoiltaan sellaisia, että on aivan turha etsiä niille täältä ostajaa. Helpompaa uittaa ne kovaan hintaan muualle. Vai mistä löytyy kotimainen ostaja M1:lle 500 tuhannella tai Z8:lle jonka hintalapussa lukee 180 tuhatta? Tuo näyttäisi olevan tällä hetkellä hintataso maailman markkinoilla.Originally posted by Havis View PostRohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.
Leave a comment:
-
Edelleen veikkaan että suomen E28 M5:eista on valtaosa aikanaan tänne jälkituotu, joten sekin saldo on vielä piiiitkään meidän kannalta katsottuna plussan puolella. Tuskin tulee muuttumaan ihan vähällä. Ja tämä taas sulle ihan mutuilua, ei faktaaOriginally posted by MYM5 View Post...ja on lähtenyt myös harvinaisia bemareita esim e28 M5. Tässä vain muutama esimerkki. Ja tämä on sulle faktaa, ei mutua.
Toki aina on hyvä löytää jokin veruke nostaa oman harrastepelin arvoa mahdollista myyntiä silmälläpitäen. Jos ulkomailta löytyy paremmin sinisilmäisiä ylihintaa maksavia, niin mikä ettei, eikun autokauppaa tekemään ja rahat pois. Ei peltilaatikoiden perään kannata kauaa itkeä.Last edited by Havis; 28-10-2015, 22:00.
Leave a comment:
-
Eipä välttämätä vielä 800-sarja, mutta varmasti joskus. Manuaalivaihteisten 850i Bemareitten hinta esim tällä on ollut välillä naurettava, verrattuna saksaanOriginally posted by Havis View PostRohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.
Suomesta viedään joka viikko harrasteautoja ulkomaille, kuin myös tuodaan.
Täältä lähtee ulkomaille jenkkejä, vanhoja escortteja 1968-1980 ja on lähtenyt myös harvinaisia bemareita esim e28 M5. Tässä vain muutama esimerkki. Ja tämä on sulle faktaa, ei mutua.
Leave a comment:
-
Rohkenen epäillä että suomi kasit olis kovin suuressa huudossa vaikkapa saksassa. Löytyy varmaan useakin maa jossa tarjonta suurempi ja hinta/kunto parempi kuin finlandia. En murehtis moista.Originally posted by 928 GTS View PostKasien kanssa käy niin kuin monien muidenkin harrastusautojen. Hinnat nousee viiveellä vapaan maailman markkinoihin nähden. Parhaat yksilöt tullaan viemään maasta ulos koska sieltä niistä saa selkeästi paremman hinnan. Ensin lähtee Alpinat, CSi:t ja sitten manuaalivaihteiset kunhan yksilöt on hyviä.
Samaa hintataso mobile.de:ssä näkyy olevan kun nettiautossakin, noin karkeasti ottaen.
Muutenkin mikä harrasteauto malli on sellainen joka on katoamassa suomesta ulkomaille? En ole ainakaan havainnut sellaista. Toivottavasti olen väärässä. Enemmän tänne tuodaan kuin täältä lähtee pois.Last edited by Havis; 28-10-2015, 19:02.
Leave a comment:
-
Kuvia laittelen, kun olen reissut ensin heitänyt. Talliin tuo oli ilmestynyt ja aikasta ryhdikäs vehje.Originally posted by Laku View PostLaita kommenttia ja kuvia sitten. Se oli hienokuntoinen vielä 2011.
Takakyljessä lommo, keulassa vasemmalla pieniä naarmuja. Kori on muuten siisti ja kaikki huoltovihkot, työkalut yms tallessa.
Ajamaan en ole päässyt, enkä 1,5 viikkoon pääse. Odotellaan ja laitellaan kuvia myöhemmin.
Leave a comment:
Leave a comment: