Elikkäs tuli ostettua tuossa noin puolivuotta sitten projektikuntoinen BMW 850 iA. Autossa ollut reilusti koritöitä ennen ensimmäistä testausta minun aikana.
Ongelmat moottorin kanssa ovat seuraavanlaisia: Paikallaan jos kierrättää niin kierrokset nousevat laiskan oloisesti. Kaasua liputtamalla ottaa vihaisemmin kierrokset. Auton ollessa liikkeessä ja yrittää ottaa vauhdikkaan lähdön kerrasta niin ei tapahdu juuri mitään taas, kun liputtaa kaasupoljinta niin saattaa yhtäkkiä ottaa oikein kierroksia. Check merkkivalo palaa myös koetaulussa koko ajan, EML valo syttyy ja sammuu niinkuin kuuluukin. Kylmänä kun käynnistää niin pakoputkista työntää sinertävää bensankatkuista savua, kone kun lämpeää niin savuaminen loppuu
Asiaan liittyen tehtyjä korjauksia ja kokeiluja: virranjakajan kannet ja pyöriät vaihdettu. Ilmamassamittareilta kun käyttää johtoja pois tuntee selvästi, että vaikuttavat käyntiin.
Hyvät neuvot ois asiaa nimittäin kesä lähenee ja tartteis kasi saaha tienpäälle
Ongelmat moottorin kanssa ovat seuraavanlaisia: Paikallaan jos kierrättää niin kierrokset nousevat laiskan oloisesti. Kaasua liputtamalla ottaa vihaisemmin kierrokset. Auton ollessa liikkeessä ja yrittää ottaa vauhdikkaan lähdön kerrasta niin ei tapahdu juuri mitään taas, kun liputtaa kaasupoljinta niin saattaa yhtäkkiä ottaa oikein kierroksia. Check merkkivalo palaa myös koetaulussa koko ajan, EML valo syttyy ja sammuu niinkuin kuuluukin. Kylmänä kun käynnistää niin pakoputkista työntää sinertävää bensankatkuista savua, kone kun lämpeää niin savuaminen loppuu
Asiaan liittyen tehtyjä korjauksia ja kokeiluja: virranjakajan kannet ja pyöriät vaihdettu. Ilmamassamittareilta kun käyttää johtoja pois tuntee selvästi, että vaikuttavat käyntiin.
Hyvät neuvot ois asiaa nimittäin kesä lähenee ja tartteis kasi saaha tienpäälle

Comment