Announcement

Collapse
No announcement yet.

E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hela
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 400
    • Turku

    Löytyiskö keltään hanskalaatikkojen lukonmekanismia? Itse lukko-osa on mulla ehjä mutta yksi kieli on mennyt murron yhteydessä poikki siitä mekaniikasta. Lisäksi hanttarin oven lukkoa voi tarjota myös, avain ei ole pakollinrn. Tämänkin varas rikkoi aikoinaan.
    Ajoitustyökalujen vuokraus: M42/M50/M52/M60/M62/M62tu
    M47/M57/n/tu
    N43, N47

    Vuokraan tallia Oulussa, jossa on nosturi ja paineilma!

    Osia:
    https://photos.app.goo.gl/wtFZV9i2HA4NUXoS8

    Tämän hetken kilvelliset pihan täytteet:
    MB AMG C32 -01
    Alpina B3 -94
    120d -09
    520ia -81
    535d -11
    535d -12
    750il -92
    750il -00

    Comment

    • mikae34
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 4985
      • Forssa

      Minulta löytyy hansikaslokeroihin lukot molempiin, mitä tarkalleen ottaen tarvitsisit? Ulkokahvaa voikin olla vaikeampi löytää. Sen tiimoilta ota yhteyttä wokkeen, https://www.wokke.de/

      Eikä maksa mitään, lähetyskulut kun maksat.
      Last edited by mikae34; 14-07-2019, 16:49.
      Auto on liikkumaväline.

      Comment

      • Josunapalm
        Bimmer Rookie
        • May 2008
        • 168
        • Lappeenranta

        Jos joltain löytyy tai tietää mistä löytyy, niin kiinnostaisi kattoluukun kansi, oikea c-pilarin muovi ja vasen korissa oleva takavalo.

        Edit: Näitä varmasti on purussa jossain päin eurooppaa tai ainakin maailmaa. Pitäisi vain tietää missä, niin voisi olla yhteydessä suoraan sinne.
        Purkaamot tuskin kovin monia osia listaavat myyntiin tälläisistä. Onko kellään mitää tietoa mistä noita voisi löytää?
        Last edited by Josunapalm; 18-07-2019, 17:36.

        Comment

        • mikae34
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 4985
          • Forssa

          Kysykää wokkelta näitä osia. Osoite mainittu jo ylempänä.

          Minulta löytyy kyllä tuo kattoluukun peltikansi sekä c pilari verhous harmaana. Kiinnikkeet siitä saattaa olla poikki, ne kun noista katkeaa lähes aina lopulta.
          Auto on liikkumaväline.

          Comment

          • jori
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 1010
            • Vantaa


            Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
            Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
            Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

            Comment

            • Laku
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 17493
              • Turku

              Originally posted by jori View Post
              https://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
              Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
              Mielestäni mikae34 myi tämän eteenpäin aikanaan ja päätyi lopulta tuonne.
              Näillä mennään:
              - BMW E81 118i since 2017
              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

              Comment

              • Laku
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2007
                • 17493
                • Turku

                Orange Beauty

                Laitetaan tännekin:

                Näillä mennään:
                - BMW E81 118i since 2017
                - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                Comment

                • mikae34
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 4985
                  • Forssa

                  Originally posted by jori View Post
                  https://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
                  Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
                  Minun vanha.
                  Auto on liikkumaväline.

                  Comment

                  • Hantte
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2011
                    • 350
                    • Helsinki

                    Originally posted by jori View Post
                    https://m.nettiauto.com/bmw/850/9917...unt=5&vifNav=Y
                    Kenenkäs vanha tämä on, onko tietoa?
                    Onko kattoverhoilu korjattu?
                    Last edited by Hantte; 23-08-2019, 01:30.
                    Hantte
                    Z4 sDRIVE 35i, -09
                    ex: E31, 850i, -91

                    Comment

                    • jori
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 1010
                      • Vantaa

                      Originally posted by mikae34 View Post
                      Minun vanha.
                      Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
                      Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                      Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

                      Comment

                      • Hantte
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2011
                        • 350
                        • Helsinki

                        Originally posted by jori View Post
                        Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
                        Kun ajelin sillä, oli auto kuin uusi verrattuna omaani, jossa oli lähes nelinkertainen määrä kilometrejä. Ja se näkyi selvänä erona turvavöistä, penkeistä ja muusta kuluvasta sisustuksesta alkaen.

                        Ainoa huonokuntoinen oli kattoverhoilu, jossa vuodet olivat tehneet tehtävänsä ja kankaan alla oleva vaahtomuovi oli muuttunut puruksi ja silloin vaati uusimista.
                        Hantte
                        Z4 sDRIVE 35i, -09
                        ex: E31, 850i, -91

                        Comment

                        • mikae34
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 4985
                          • Forssa

                          Originally posted by jori View Post
                          Onko oikeasti niin hienossa kunnossa kuin kehutaan?
                          Kyllä se päällisin puolin on. Yksi isompi virhe siinä kuitenkin on jos täydellisen alkuperäisenä säilynyttä hakee. Autolla on joskus ajettu Japanissa kolari ja siihen on vaihdettu oikea takalokasuoja/kylki. Liitoksethan ovat siinä c-pilarin puolivälissä ja takavalon kohdalla. Tämän vaihdon jälkeen sisäpuolisten pintojen käsittelyt ovat jääneet puutteellisiksi ja kyseiset hitsausliitoskohdat olivat ruostuneet sisäpuolelta aika paljon. Tuota c-pilarin liitoskohtaa ei oikeastaan täydellisesti pääsekään käsittelemään sisäpuolelta vaihdon jälkeen mutta olisi sinne pystynyt suojauksen kuitenkin tekemään. Takavalon alta sisäpuolelta kuitenkin olisi pystynyt tekemään homman asiallisestikin mutta sitä ei oltu tehty. Oikea takavalo ei myöskään istunut aivan yhtä täydellisesti tätä vaihdettua kylkeä vasten kuin vasemmalla puolella alkuperäinen. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla havaittavissa kuin pedantin ihmisen tarkastelussa.

                          Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.

                          Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.
                          Auto on liikkumaväline.

                          Comment

                          • jori
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2003
                            • 1010
                            • Vantaa

                            Originally posted by mikae34 View Post
                            Kyllä se päällisin puolin on. Yksi isompi virhe siinä kuitenkin on jos täydellisen alkuperäisenä säilynyttä hakee. Autolla on joskus ajettu Japanissa kolari ja siihen on vaihdettu oikea takalokasuoja/kylki. Liitoksethan ovat siinä c-pilarin puolivälissä ja takavalon kohdalla. Tämän vaihdon jälkeen sisäpuolisten pintojen käsittelyt ovat jääneet puutteellisiksi ja kyseiset hitsausliitoskohdat olivat ruostuneet sisäpuolelta aika paljon. Tuota c-pilarin liitoskohtaa ei oikeastaan täydellisesti pääsekään käsittelemään sisäpuolelta vaihdon jälkeen mutta olisi sinne pystynyt suojauksen kuitenkin tekemään. Takavalon alta sisäpuolelta kuitenkin olisi pystynyt tekemään homman asiallisestikin mutta sitä ei oltu tehty. Oikea takavalo ei myöskään istunut aivan yhtä täydellisesti tätä vaihdettua kylkeä vasten kuin vasemmalla puolella alkuperäinen. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla havaittavissa kuin pedantin ihmisen tarkastelussa.

                            Auto on Japanista tuotu ja sikäläinen ilmasto oli tehnyt tehtävänsä lakkapinnalle, joka oli käytännössä entinen. Seuraava omistaja ylimaalautti auton ja samalla siihen asennettiin nuo Csi:n korinosat. Käsittääkseni maalaus suoritettiin huolellisesti purkamalla ja ajan kanssa.

                            Muutenhan auto oli likimain niin hieno kuin tuon ikäinen alkuperäisenä vain voi olla. Sisusta oli kuin uusi, lukuunottamatta tuota takaa roikkuvaa kattoverhoilua, joka on minusta ennemmin ominaisuus kuin vika. Kaikki sisällä oli todella hienossa kunnossa. Teknisesti auto oli todella hyvä. Mitään vikaa siinä ei ollut ja akussa pysyy virta. Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa. Itse siistin tuon konehuoneen tuohon tasoon, joka se on tuossa myynti-ilmoituksen kuvassa. Asensin siihen tuon eisenmannin takaputkiston, wokken chipit, sekä M5 3,91 lukkoperän. Ne ovat siinä varmaankin yhä paikallaan.
                            OK, kiitos kattavasta vastauksesta.
                            Olen taas vähän miettinyt harrasteautoa ja kyllä nuo kasit edelleen kiinnostaa vaikka jo kaksi mulla ollut viimeisen 13 vuoden sisään. Tuon kyseisen yksilön väri ei miellytä mutta olisiko raiskaamista jos maalauttaisi uudella värillä kunnolla ja kokonaan...?
                            Mutta mutta, täytyy vielä katsella kun mahdollisesti muutto edessä niin saisi sellaisen asunnon/sijainnin jossa autoa voisi hyvin ja turvallisesti säilyttää.
                            Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                            Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

                            Comment

                            • jori
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2003
                              • 1010
                              • Vantaa

                              Mikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?
                              Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                              Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

                              Comment

                              • mikae34
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 4985
                                • Forssa

                                Originally posted by jori View Post
                                Mikae34, tuliko autosi koskaan kuntoon kun valittelit että tehoja kateissa?
                                Ei siihen sen enempää tullut paneuduttua kun myin sen sitten. Voi hyvinkin olla, että se vain tuntui siltä että jotain puuttui, vaikka ei välttämättä puuttunutkaan. Paha sanoa. Osittain sitä tunnetta varmaan vahvisti se suitsutus jenkkifoorumeilta tuosta 3,91 perästä, että se jotenkin ”mullistaisi” koko auton. Kyllähän se teki autosta räväkämmän mutta nousseiden kierrosten takia myös kulutus kasvoi. Tuossa japsimallissa kun on alkuperäisenä se 3,64 perä niin ero euromallin ja tuon välillä kapenee tuossa 3,91 swapissa. Kellotin sillä hieman vajaa 7s 0-100km/h aikanaan.





                                Kyllä minä uskallan väittää, että tuota hienompikuntoista ei tästä maasta löydä. Kuten sanoin niin pedanttina ihmisenä itseäni kuitenkin häiritsi se takalokasuojan vaihto, tai pikemminkin sen sisäpuolisten alueiden vajaavaiseksi jäänyt työ. Senhän toki pystyy tekemään vieläkin, että ei se kynnysasia ole.

                                Tuon yksilön kohdalla sanoisin, että värinvaihto olisi raiskaus. Tuo on oikeasti niin hieno, että se pitäisi sitten vähintäänkin tehdä niin täydellisesti että kuka siihen sitten ryhtyisi.
                                Last edited by mikae34; 25-08-2019, 14:01.
                                Auto on liikkumaväline.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎