pitää hankkia sulle jostain 500/700 sarjan varavanne tilalle. Mullakin on se yks alkuperänen varavanne ja sit tarvis enään pari lisää
Joo sehän kyllä kävis! Ei mulle kuitenkaan mitään vararengasta mahdu
kyytiin joten se on ihan sama mikä kiekko siellä tallin-nurkassa luuhaa
Onhan se vararengas kuitenkin hyvä olla edes jossain jos joskus sattuis vaikka tartteen:thinkToivottavasti ei tartte)
Joo sehän kyllä kävis! Ei mulle kuitenkaan mitään vararengasta mahdu
kyytiin joten se on ihan sama mikä kiekko siellä tallin-nurkassa luuhaa
Onhan se vararengas kuitenkin hyvä olla edes jossain jos joskus sattuis vaikka tartteen:thinkToivottavasti ei tartte)
Jep. Pistetään korvan taakse.
Nyt löyty vihdoin pari borbettia etuvanteiksi. Pitää vkl hakea pois. Ajelee noilla sen aikaa kun saa paremmat vanteet alle.
Noista parkeista kun puhuit... Pitisiköhön sinne virittää vaikka 3 tai 5 watin ledit... olisi ainakin kirkkaat?!
Kirkkauden luulisi riittävän, mutta jääkö pistemäiseksi? Laitoin ite 36-lediset polttimot ja ihan hyvältä näytti.
Huomasin muuten tuossa laitellessa, että alempien pitkien umpioissa on suoran valon estävä häikäisysuoja. Siis sellainen metallilätkä polttimon edessä. Periaattessa kai voisi päivällä käyttää noita ajovaloina, jos ei silmiä halua nostaa?
Kirkkauden luulisi riittävän, mutta jääkö pistemäiseksi? Laitoin ite 36-lediset polttimot ja ihan hyvältä näytti.
Huomasin muuten tuossa laitellessa, että alempien pitkien umpioissa on suoran valon estävä häikäisysuoja. Siis sellainen metallilätkä polttimon edessä. Periaattessa kai voisi päivällä käyttää noita ajovaloina, jos ei silmiä halua nostaa?
Jos oikein muistan niin en saanut noita palamaan... Vain väläytettyä?! Itse ajattelin mennä niin pitkään parkit päällä kunnes ei enään näe /
poliisi-setä huomauttaa
Ps. P-J pistetäänkös takavalo postiin vai ootetaanko miittiä?!
Pps. Niin ja voin kyllä suositella tuota ruotsin osahakua. Puolet halvempaa, parempaa ja nopeampaa palvelua kun suomessa! Toisekseen sieltä löytyy myös tavaraa mitä suomesta ei saa...
Jos oikein muistan niin en saanut noita palamaan... Vain väläytettyä?! Itse ajattelin mennä niin pitkään parkit päällä kunnes ei enään näe /
poliisi-setä huomauttaa
Pps. Niin ja voin kyllä suositella tuota ruotsin osahakua. Puolet halvempaa, parempaa ja nopeampaa palvelua kun suomessa! Toisekseen sieltä löytyy myös tavaraa mitä suomesta ei saa...
Jep paljon siellä kyllä osia mutta vaihteeks en löytäny omaan tarvittavia osia. Mutta laitetaan korvantaakse ja jos tulee jotain tarvetta vois ilmotella täällä niin saadaan kimppatilauksia menemään, säästöä on se pienikin säästö.
Dodii kilven tausta ja eturitilä on saapunut käyttöautoon, pitää käydä hakemassa tänään niin taas menee kasin entisöinti eteenpäin. Vielä puuttuu tuhkakuppi
poliisi-setä huomauttaa
Omasta mielestä ne jäi kyllä palamaan, kun heitti pitkät päälle. Pitää vielä tarkistaa, kun taas on tallille kulkua. Tosin, xenon-polttimo on sen verran pitempi, että piti ottaa nuo häikäisysuojat pois. Jää itsellä tuo vaihtoehto käyttämättä.
Toiseen lyhtyyn on nyt asennettu kolme polttimoa, tallille kokeilemaan ballastien asennusta vielä. Toivottavasti tuli läpiviennit soveliaisiin paikkoihin.
Dodii kaikki kasin omistajat HOX! Käykö miitin aikatauluks kesäkuun eka lauantai? Siihen olis nyt tarkotus laittaa miitti. Koitetaan että mahdollisimman moni pääsee paikalle. Jos viititte ilmottaa mulle että pääseekö vai ei niin olis NAM. Kiitos. Jos aikataulu täsmää kaikille niin alan suunnittelemaan miittiä, jos vaan kaikille sopii. Ja jos joku tuntee että astun jonkun varpaille niin ilmoittakaa toki niin korjataan asia. Itse vaan koen pientä tarvettä että kaikki kasin omistajat saadaan saman kahvin ääreen ja että jokainen tuntee toisensa ettei tule tilannetta että vika ilmaantuu mutta ei kehtaa kysyä apua toisilta. Olikohan vaikeesti sanottu?
Kiitos ja anteeksi Tää nyt on vaan promille puheluita.
Toi kesäkuun eka lauantai käy oikeen hyvin. Ei muutakun kellonaikaa ja paikkaa kehiin niin paikalle ilmaannutaan. Järjestelyiden puolesta on ainakin mun puolesta ok että otat vetovastuun.
Kaikki kynnelle kykenevät vaan messiin niin saadaan mukava miittinki.
Uusi tulokas täällä,mukana ollaan heti kun kunpäätetään paikka.
Onko tsadissa mitään ideaa välimiitille?
Kyllä tätä miittinkiä on sinne tampereelle suunniteltu pidettäväks. Mä tossa aattelin että kaikki täältä pääkaupunkiseudulta lähtevät voitais tavata jossain huoltiksella ja lähteä sitten letkassa ajelemaan kohti tamperetta.:think
Toi keimolan neste tossa hämeenlinnantien varressa vois olla sopiva paikka????
Kyllä tätä miittinkiä on sinne tampereelle suunniteltu pidettäväks. Mä tossa aattelin että kaikki täältä pääkaupunkiseudulta lähtevät voitais tavata jossain huoltiksella ja lähteä sitten letkassa ajelemaan kohti tamperetta.:think
Toi keimolan neste tossa hämeenlinnantien varressa vois olla sopiva paikka????
Ehdoton kyllä tälle... olis se vaan niin kaunista kun menis ees muutama kasi letkassa... Niin ja Obf onnea hienosta hankinnasta!
Comment