Originally posted by Aukes!
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E31 850iA "matelee" eteenpäin
Collapse
X
-
kuulostaisi vikamoodilta mutta tällöin kyllä pitäisi tosiaan vikavalon palaa.. joten uskoisin että tuo a-pakka on levinnyt. suosittelen vielä käymään varmistamassa että laatikon kyljessä oleva liitin on kunnolla kiinni.. omassa oli nimittäin aikanaan moinen vika kun rupes herjaan vikaa..BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Originally posted by full View Postkuulostaisi vikamoodilta mutta tällöin kyllä pitäisi tosiaan vikavalon palaa.. joten uskoisin että tuo a-pakka on levinnyt. suosittelen vielä käymään varmistamassa että laatikon kyljessä oleva liitin on kunnolla kiinni.. omassa oli nimittäin aikanaan moinen vika kun rupes herjaan vikaa..
Ihmettelin kun vaihdoin öljyjä, että mikähän (muistaakseni 2-napainen) piuha siellä oli irtonaisena. En löytänyt sille mitään paikkaa, joten ajattelin että se on joku korjaamon käyttämä datapiuha.
Mahtaisikohan tuo olla se liitin? Jos on, mihin se liitetään?
Comment
-
-
Originally posted by full View Postkuulostaisi vikamoodilta mutta tällöin kyllä pitäisi tosiaan vikavalon palaa.. joten uskoisin että tuo a-pakka on levinnyt. suosittelen vielä käymään varmistamassa että laatikon kyljessä oleva liitin on kunnolla kiinni.. omassa oli nimittäin aikanaan moinen vika kun rupes herjaan vikaa..
Comment
-
-
Originally posted by henza View PostNo nyt kun satuit mainitsemaan asiasta.....
Ihmettelin kun vaihdoin öljyjä, että mikähän (muistaakseni 2-napainen) piuha siellä oli irtonaisena. En löytänyt sille mitään paikkaa, joten ajattelin että se on joku korjaamon käyttämä datapiuha.
Mahtaisikohan tuo olla se liitin? Jos on, mihin se liitetään?
Ihan kokemuksia tulevan varalle haensigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View Posthaloo? Korjaantuko vika tällä toimenpiteellä?
Ihan kokemuksia tulevan varalle haen
E: Vika löytyi ja on korjattu. Tällä kertaa syynä oli irrallinen IMM. Oli asentajalta jäänyt kiertämättä loppuun asti ja tästä syystä vikomodit päällä. Vähällä päästiin tällä kertaa.Last edited by MarQu; 25-05-2009, 14:54.sigpic
Comment
-
-
Löytyköhän tälle alkuperäiselle ongelmalle ratkaisua? Ettei vain olis kyseessä kypsät akut. Itselläni rupesi auto käyttäytymään samoin akkujen takia. Käyntiin lähti aivan mallikkasti mutta, mutta ei vaan ollu tarpeeks virtasta sähkövehkeille. PS. kun nollaat viat niin muista ottaa akunkengat irti molemmista akuista. Toinen vika tietysti on se että, vaihteistoöyljyn taso on mitattu väärin ja loroteltu liikaa öyjyä. Mittaus pitää tehdä auton käydessä (vaihteenvalitsin P asennossa) ja auton on oltava tasaisella alustalla (vaaterissa). Maksimi ja minimi rajojen väli on 3 desiä. Periaatteessa laatikon pitäisi toimi kun mittatikussa näkyy edes tikunpäässä vähäsen öljyä, mutta silloin rupeaa ilmaantumaan pieniä jokseenkin näkymättömiä vikoja (pientä nykäisyä vaihtaessa, valoissa seistessä aavistuksenomaista nypytystä jarrupolkimessa ym. pientä). Mutta ei hätää öljyn lsäyksellä siitä selviää.
Comment
-
Comment