Announcement

Collapse
No announcement yet.

850 lähtee huonosti käyntiin ja "rötää"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WSE1
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 3242
    • Suomusjärvi

    #31
    Originally posted by Morkai View Post
    No sanotaan sitten niin, että kaikki mihin ite oon törmännyt on olleet niin että tulpanhattu on 5kohm ja jakajan pään hattu 1kohm.
    Just näin, yleensähän se jakajan pään hattu on aika tiivisti integroitu siihen johtoon ja tulee mittattua samalla (kuin myös toinenkin pää jos sattuu kiinni pysymään...). Siitä tulee myös tuo puolanjohdon 2k kun molemmissa päissä on 1k hatut.

    Comment

    • foxter1
      Bimmer Rookie
      • Aug 2010
      • 55
      • hämeenlinna

      #32
      No niin,tuli uusittua lambdat ja hullumaksihan se meni :( Nyt ei oikein kulje mihinkään vaikka kaasua painaa ja tänään kun töihin lähdin ja ajoin tommosen 5kilometriä sillä mopedilla ja rupesin tankkaamaan niin kauheet savut konepellin alta ja samalla kokeilin imusarjoja niin molemmat puolet aivan kylmät,why??? En ymmärrä enää yhtään mitään... Eihän noita lambdoja nyt voi väärin laittaa? Mitä tekee jos esim liittimet ristissä tms?

      Comment

      • Morkai
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 3197
        • Saarijärvi

        #33
        Originally posted by foxter1 View Post
        No niin,tuli uusittua lambdat ja hullumaksihan se meni :( Nyt ei oikein kulje mihinkään vaikka kaasua painaa ja tänään kun töihin lähdin ja ajoin tommosen 5kilometriä sillä mopedilla ja rupesin tankkaamaan niin kauheet savut konepellin alta ja samalla kokeilin imusarjoja niin molemmat puolet aivan kylmät,why??? En ymmärrä enää yhtään mitään... Eihän noita lambdoja nyt voi väärin laittaa? Mitä tekee jos esim liittimet ristissä tms?
        Jos liittimet ristissä, niin käynti on huono ellei kaamea. Korjaa seosta kunnes tulee korjausrajat vastaan.
        sigpic
        E23 728iA V8-projekti
        E38 730D -projekti
        E39 540iA -projekti
        I01 i3 -projekti

        Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

        Comment

        • EPDM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2005
          • 4623
          • Lahti.

          #34
          kuten morkai sanoi jos liittimet laitetaan ristiin niin bemarit ainakin käy entistä huonommin.
          Viviendo en Lahiti
          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
          Vw Corrado vr6

          Comment

          • foxter1
            Bimmer Rookie
            • Aug 2010
            • 55
            • hämeenlinna

            #35
            Asia selvä eli oon varmaan hätäpäissäni saanut ne ristiin,perkele... Aattelin että Saksan poika olis ollu niin fiksu ettei niitä edes pysty laittamaan väärin mutta ei. Ja jos mahdollisuus on edes noinkin pieni niin väärinhän ne yleensä tulee laitettua...Katsotaan mitä tapahtuu kun vaihdan oikein päin.


            No niin,nyt on vaihdettu oikein päin liittimet ja auto taas käy ihan hyvin mutta se vika mitä tässä olen selvitellyt ei poistunut,sama perhanan tärinä jatkuu. Täytyy alkaa selvittämään voisiko olla esim laturin/kompuran laakerit esim mitkä tuon jurnutuksen aiheuttaa. Jostain se vika täytyy selvittää että olisi autolla taas mukavampi ajella...
            Last edited by foxter1; 06-06-2011, 06:32.

            Comment

            • foxter1
              Bimmer Rookie
              • Aug 2010
              • 55
              • hämeenlinna

              #36
              Vika selvitetty ja hävettää edes kertoa.............. Syynä oli ainoastaan viallinen flektin ropelli, AI JUMALAUTA!!! Enpä olis uskonut että moisen väpätyksen saa autossa aikaan mutta nyt vaihdettu toinen ropelli ja johan rokkaa hienosti. Kiitokset kaikille vastanneille enivei

              Comment

              • Morkai
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 3197
                • Saarijärvi

                #37
                Originally posted by foxter1 View Post
                Vika selvitetty ja hävettää edes kertoa.............. Syynä oli ainoastaan viallinen flektin ropelli, AI JUMALAUTA!!! Enpä olis uskonut että moisen väpätyksen saa autossa aikaan mutta nyt vaihdettu toinen ropelli ja johan rokkaa hienosti. Kiitokset kaikille vastanneille enivei
                Minäkin oon tollalailla yhen 750:n korjannut, jossa paha käyntivika, mutta silti päästöt oli hyvät Ei tuu monelle mieleen että yks lapa irti viskosta ja tärinä on mahdoton, en oo nykysin sitten enää pitänyt viskoa kiinni omassa ajossa laisinkaan. Toimii mainiosti ilmastoinnin sähköflektin avulla (josse sattuu olemaan ehjä) näillä keleillä (+28C) ja harvoin on lämpösempää.
                sigpic
                E23 728iA V8-projekti
                E38 730D -projekti
                E39 540iA -projekti
                I01 i3 -projekti

                Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                Comment

                • foxter1
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2010
                  • 55
                  • hämeenlinna

                  #38
                  Aika ihmeellistä kyllä täytyy sanoo.. Omaksi puolustukseksi pitää sanoa että se mikä otsikossakin jo oli eli lähtee huonosti käyntiin niin se vika ei korjaantunut kyllä Se on ongelmana ainoastaan täysin kylmällä koneella ja se kestää noin minuutin että saas nähä jaksanko sitä vikaa edes metsästää,se ei kuitenkaan häiritse millään tavalla.

                  Comment

                  • JoniB
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2005
                    • 551
                    • Lappeenranta

                    #39
                    Nyt kun muistelen niin joitain vuosia sitten omasta 750ia:sta meni flektistä siipi poikki ja tutisutti koko autoa melkoisesti..
                    Flektin tunneli irtosi kiinnikkeestään +200km/h vauhdissa ja sen myötä siivet ottivat hiukan itseensä
                    Myös moottoritilasta kuuluva ääni kyseisen kengityksen jälkeen meinasi aiheuttaa paskahalvauksen, mutta meteli kuului onneksi siitä kun siivet nakuttivat kiinni irtonaiseen flektintunneliin..

                    ..Noh se siitä, hyvä että täristämisen aiheuttaja selvisi.
                    Rasittaa vaan vesipumppua melkoisesti jos siivet on epätasapainossa.
                    Kokeilepa tuntuuko pumpun akselissa jo klappia.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎