Originally posted by Morkai
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 lähtee huonosti käyntiin ja "rötää"?
Collapse
X
-
No niin,tuli uusittua lambdat ja hullumaksihan se meni :( Nyt ei oikein kulje mihinkään vaikka kaasua painaa ja tänään kun töihin lähdin ja ajoin tommosen 5kilometriä sillä mopedilla ja rupesin tankkaamaan niin kauheet savut konepellin alta ja samalla kokeilin imusarjoja niin molemmat puolet aivan kylmät,why??? En ymmärrä enää yhtään mitään... Eihän noita lambdoja nyt voi väärin laittaa? Mitä tekee jos esim liittimet ristissä tms?
Comment
-
-
Originally posted by foxter1 View PostNo niin,tuli uusittua lambdat ja hullumaksihan se meni :( Nyt ei oikein kulje mihinkään vaikka kaasua painaa ja tänään kun töihin lähdin ja ajoin tommosen 5kilometriä sillä mopedilla ja rupesin tankkaamaan niin kauheet savut konepellin alta ja samalla kokeilin imusarjoja niin molemmat puolet aivan kylmät,why??? En ymmärrä enää yhtään mitään... Eihän noita lambdoja nyt voi väärin laittaa? Mitä tekee jos esim liittimet ristissä tms?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Asia selvä eli oon varmaan hätäpäissäni saanut ne ristiin,perkele... Aattelin että Saksan poika olis ollu niin fiksu ettei niitä edes pysty laittamaan väärin mutta ei. Ja jos mahdollisuus on edes noinkin pieni niin väärinhän ne yleensä tulee laitettua...Katsotaan mitä tapahtuu kun vaihdan oikein päin.
No niin,nyt on vaihdettu oikein päin liittimet ja auto taas käy ihan hyvin mutta se vika mitä tässä olen selvitellyt ei poistunut,sama perhanan tärinä jatkuu. Täytyy alkaa selvittämään voisiko olla esim laturin/kompuran laakerit esim mitkä tuon jurnutuksen aiheuttaa. Jostain se vika täytyy selvittää että olisi autolla taas mukavampi ajella...Last edited by foxter1; 06-06-2011, 06:32.
Comment
-
-
Originally posted by foxter1 View PostVika selvitetty ja hävettää edes kertoa.............. Syynä oli ainoastaan viallinen flektin ropelli, AI JUMALAUTA!!! Enpä olis uskonut että moisen väpätyksen saa autossa aikaan mutta nyt vaihdettu toinen ropelli ja johan rokkaa hienosti. Kiitokset kaikille vastanneille eniveiEi tuu monelle mieleen että yks lapa irti viskosta ja tärinä on mahdoton, en oo nykysin sitten enää pitänyt viskoa kiinni omassa ajossa laisinkaan. Toimii mainiosti ilmastoinnin sähköflektin avulla (josse sattuu olemaan ehjä) näillä keleillä (+28C) ja harvoin on lämpösempää.
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Aika ihmeellistä kyllä täytyy sanoo.. Omaksi puolustukseksi pitää sanoa että se mikä otsikossakin jo oli eli lähtee huonosti käyntiin niin se vika ei korjaantunut kylläSe on ongelmana ainoastaan täysin kylmällä koneella ja se kestää noin minuutin että saas nähä jaksanko sitä vikaa edes metsästää,se ei kuitenkaan häiritse millään tavalla.
Comment
-
-
Nyt kun muistelen niin joitain vuosia sitten omasta 750ia:sta meni flektistä siipi poikki ja tutisutti koko autoa melkoisesti..
Flektin tunneli irtosi kiinnikkeestään +200km/h vauhdissa ja sen myötä siivet ottivat hiukan itseensä
Myös moottoritilasta kuuluva ääni kyseisen kengityksen jälkeen meinasi aiheuttaa paskahalvauksen, mutta meteli kuului onneksi siitä kun siivet nakuttivat kiinni irtonaiseen flektintunneliin..
..Noh se siitä, hyvä että täristämisen aiheuttaja selvisi.
Rasittaa vaan vesipumppua melkoisesti jos siivet on epätasapainossa.
Kokeilepa tuntuuko pumpun akselissa jo klappia.
Comment
-
Comment