Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E31 M70B50 vasen puoli pimeä
Collapse
X
-
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
-
-
Originally posted by jori View PostOk
Ja jos nyt joutuu pumpun vaihtamaan niin oliko takapenkin lähinnä apukuskin puoleisen kuppi istuimen irroitukseen mitään niksiä, muistaakseni kun sitä viimeksi syyskuussa yritin irroittaa niin vain alaosa lähti irti kun veti eteenpäin mutta yläosa ei liikkunut nostettaessa mihinkään. Eikö sen kuuluisi nousta ylöspäin?
Comment
-
-
Originally posted by kasiviiskytä View Postotitko sen ensiapulaatikon pois, muistaaksein kolmel ruuil kiiAjossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by MouTine View PostVielä helpompi on sulakerasialta pakkosyöttää sähköä. Konehuoneen plus-pole on ihan vieressä ja sulakerasian kansi aukeaa ilman työkaluja. Samalla voi vaikka virtamittarilla mitata ottaako pumput saman verran virtaa. Itse meinaan huomasin että virran määrä kasvoi kun vaihtoi uudet suodattimet.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNiin no tätä tarkoitin. Se että ottaako syötön releen syötöstä vai latauspistokkeesta on makuasia. En ole tarkistanut onko sulaketta ennen relettä, tietty jos on pitää sen ehjyys varmistaaAjossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostOnko Supa tulossa käymään starilla lähiaikoina, itse menen sinne ensi viikolla duuniin.
Mutta kyllähän sitä voi tulla sopat vetäsee jossei muuta- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJust kävin viimeviikol pyörimässä. Eikai auto siellä oo säilössä sentää?
Mutta kyllähän sitä voi tulla sopat vetäsee jossei muuta
Ilmoittele kun tulet niin vetästään satama sopat ja turistaan mukavia, sääli teitä kohtaan että yleensä satamassa soppa lounas :-DAjossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Eli syy oli bensapumppu, vaihdettu kokonaan uusi yksikkö, nyt pelaa niinkuin pitääkin.
Koko kiesi tuntui pirteämmältä etenki alakierroksilla kuin aikaiemmin, syy voi olla toki siinä etten ole koko talvena ajanut millään tehokkaammalla autolla.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Nostellaampa tätä.
Eli pitäskö 850 lähtä käyntiin ku heittää dme boksit ristiin. Oon täsä selvittäny mystistä käyntivikaa ja mystisemmäksi se meni tänään ku ei enää yritä käydä oikean puolen pytyt. Ecut kun heittää toisinpäin ei auto lähe edes käyntiin.
Ilman toista ecua silti käy, mutta vaan toisessa liittimessä kiinni ollessaan. Toisen ecun ku irrottaa käynti ei juuri muutu, ainoastaan kiekkamittari lakkaa toimimasta.
Sitte vielä semmonen, että onko nuissa jonkusortin ajonesto ku ainaki toolilla sai luettua isn koodit purkeilta...
Kyseessä siis -91 850ia ja motronic 1.7 ecut numeroltaan 0261 200 998Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostNostellaampa tätä.
Eli pitäskö 850 lähtä käyntiin ku heittää dme boksit ristiin. Oon täsä selvittäny mystistä käyntivikaa ja mystisemmäksi se meni tänään ku ei enää yritä käydä oikean puolen pytyt. Ecut kun heittää toisinpäin ei auto lähe edes käyntiin.
Ilman toista ecua silti käy, mutta vaan toisessa liittimessä kiinni ollessaan. Toisen ecun ku irrottaa käynti ei juuri muutu, ainoastaan kiekkamittari lakkaa toimimasta.
Sitte vielä semmonen, että onko nuissa jonkusortin ajonesto ku ainaki toolilla sai luettua isn koodit purkeilta...
Kyseessä siis -91 850ia ja motronic 1.7 ecut numeroltaan 0261 200 998
Onnea vianhakuun! Mitä kaikkea olet nyt tarkastanut?-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostNostellaampa tätä.
Eli pitäskö 850 lähtä käyntiin ku heittää dme boksit ristiin. Oon täsä selvittäny mystistä käyntivikaa ja mystisemmäksi se meni tänään ku ei enää yritä käydä oikean puolen pytyt. Ecut kun heittää toisinpäin ei auto lähe edes käyntiin.
Ilman toista ecua silti käy, mutta vaan toisessa liittimessä kiinni ollessaan. Toisen ecun ku irrottaa käynti ei juuri muutu, ainoastaan kiekkamittari lakkaa toimimasta.
Sitte vielä semmonen, että onko nuissa jonkusortin ajonesto ku ainaki toolilla sai luettua isn koodit purkeilta...
Kyseessä siis -91 850ia ja motronic 1.7 ecut numeroltaan 0261 200 998sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Noniin.
Kupletti selvillä.
Kaiken pahan alku ja juuri oli oikean puolen puola joka hajotti toisen ecun. Oli räjähtäny pohjasta auki ja löi läpi. Kerkesin hajottaa vielä toisenkin ecun ennenku hoksasin.
Nyt on sitte eripari ecut mutta toimii. Toinen on tuo 998 loppunen ja toinen 352.
Tosin tuossa 998 loppusessa on tarra missä lukee kynällä c352... Hain energy nimimerkiltä 352 loppuset ecut testiin ja ostin ne sitte ku toinen vielä hajosiki. Saattaahan se olla että paremin vielä pelais samaa paria olevilla, mutta nyt sentäs käy kaikilla ja jopa toimii kohtalaisen hyvin.
Toinen vika oli lambdat ristissä.
Liekkö millanen homma, (tai kuin paljo komponenttejä palaa) korjata ku puola työntää korkeajänniteitä ecuun.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostNoniin.
Kupletti selvillä.
Kaiken pahan alku ja juuri oli oikean puolen puola joka hajotti toisen ecun. Oli räjähtäny pohjasta auki ja löi läpi. Kerkesin hajottaa vielä toisenkin ecun ennenku hoksasin.
Nyt on sitte eripari ecut mutta toimii. Toinen on tuo 998 loppunen ja toinen 352.
Tosin tuossa 998 loppusessa on tarra missä lukee kynällä c352... Hain energy nimimerkiltä 352 loppuset ecut testiin ja ostin ne sitte ku toinen vielä hajosiki. Saattaahan se olla että paremin vielä pelais samaa paria olevilla, mutta nyt sentäs käy kaikilla ja jopa toimii kohtalaisen hyvin.
Toinen vika oli lambdat ristissä.
Liekkö millanen homma, (tai kuin paljo komponenttejä palaa) korjata ku puola työntää korkeajänniteitä ecuun.-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostNoniin.
Kupletti selvillä.
Kaiken pahan alku ja juuri oli oikean puolen puola joka hajotti toisen ecun. Oli räjähtäny pohjasta auki ja löi läpi. Kerkesin hajottaa vielä toisenkin ecun ennenku hoksasin.
Nyt on sitte eripari ecut mutta toimii. Toinen on tuo 998 loppunen ja toinen 352.
Tosin tuossa 998 loppusessa on tarra missä lukee kynällä c352... Hain energy nimimerkiltä 352 loppuset ecut testiin ja ostin ne sitte ku toinen vielä hajosiki. Saattaahan se olla että paremin vielä pelais samaa paria olevilla, mutta nyt sentäs käy kaikilla ja jopa toimii kohtalaisen hyvin.
Toinen vika oli lambdat ristissä.
Liekkö millanen homma, (tai kuin paljo komponenttejä palaa) korjata ku puola työntää korkeajänniteitä ecuun.Puola räjähti ja löi jännitteet boksin läpi. Omassani boksi oli todella mustunu, mutta siitä huolimatta chippi oli säilyny ehjänä. Ite aikanaan hommasin ruotsalaiselta romikselta boksin ja vaihdoin oman alkuperäisen chipin siihen. Tällätavoin chipit oli samaa paria ja kone toimi hitusen paremmin. Eli Jos et oo kokeillu, niin kantsii irrottaa ne chipit alkuperäisistä bokseista ja laittaa noihin uusiin. Eivät oo välttämättä pilalla vaikka boksi onki kärähtäny. :think
Ku itse aikoinani tuon boksin korjausta harkitsin, niin muistaakseni jollain brittifoorumilla minua lähestyi saksalainen kaveri joka kertoi korjanneensa useamman samalla tavalla kärähtäneen boksin. Eli pienellä tutkimisella varmaan pystyis kohtuullisen pahastikkin kärähtäneen korjaamaan. Jos oikein käsitin, niin komponenttien löytäminen lienee suurin homma. Lista löytynee varmaan jostain netin syövereistä.Last edited by Epäuskollinen autoilija; 26-05-2015, 23:40.Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment
-
Comment