En menisi heti sanomaan että iX3 on romua koska siinä ei ole ilmajousitusta. Bemareissa ilmajousitus on loppujen lopuksi aika harvinainen varuste, osaavat tehdä jousituksen ihan perinteisillä rautajousillakin. Toki painavaan autoon se on haastavampaa kuin kevyempään, ja iX3:ssa on painoa. Laitaisin jousituksen koriin, koeajo ennen tuomiota. (Aikoinaan koejajoin iX:n sekä ilma- että rautajousin, ja mulle olisi riittänyt perinteiset jouset aivan hyvin.)
iX3
Collapse
X
-
Näähän on myös vahvasti mielikuva-asioiota. Mulla on iX ja iX2. IXään kuuluu ehdottomasti ilmajouset jne. iX2 menee rautajousilla ihan hyvin ja iDrive-rullan puutekaan ei aja hulluksi
Comment
-
No joo. Näkyy sähköautojen nopea arvonalenema iskeneen tämän leasing-hinnoitteluun. Ei kannata enää ottaa yksityisliisaria vaan mieluummin ostaa omaksi, jos sitäkään. Tarjouksia odotellessa mennään kyllä toistaiseksi eikä tilausta lyödä vielä tällä viikolla sisään.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Originally posted by pyroz View Post
i4 on nelossarjaa, eli edelleen lasten mallistoa siinä missä kolmonen ja pienemmätkin. Aikuisten mallit alkaa vitossarjasta ja vasta niihin tarjotaan kunnon premium kampetta. Näin on aina ollut ja varmaan tulee olemaankin. Oli jopa mukava yllätys, miten i4:een oli kuitenkin optioita tarjolla tuohon nähden. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Ja noin yleisesti nahkaa tullaan näkemään aivan varmasti tulevaisuudessa vielä vähemmän. Kehittävät keinonahkaa, eli muovipenkkejä kokoajan paremmiksi niin monelle kelpaa se ja kun nykyään on niin epäeettistä sitä nahkaa käyttää niin... Itsellekin kyllä mieluiten oikeaa nahkaa valitsen, mutta tuo on valitettava suunta laajemmaltikin.
Confasin kokeeksi aikuismalli I5:n. Comfort penkeillä , BW:llä ja nykyisillä "täysillä avustimilla " , joista puuttuu nightvision , hinnaksi tulee n 93t€. Tuloksena on mustilla keinomateriaalipenkeillä varustettu kulkine , jossa jotakin pörinää tuottava äänigeneraattori. Nahkaverhoilua ei saa comfortpenkkien kanssa , jos sellaiasen haluaa vaihtuu penkki huonommaksi Tasan yksi musta nahan värivaihtoiehtona , ei puhettakaan laajennetusta nahasta esim kojelautaan. . Eroa Ero G30 ja F10 sisustan optioihin on kuin yöllä ja päivällä. Ankea halpuutus puskee joka pinnasta . Keinonahkakin sinällään kelpaisi , jos olisi värivalikoimaa ja laajennusmahdollsiuus , mutta ei.
Comment
-
Originally posted by melperri View Post
Confasin kokeeksi aikuismalli I5:n. Comfort penkeillä , BW:llä ja nykyisillä "täysillä avustimilla " , joista puuttuu nightvision , hinnaksi tulee n 93t€. Tuloksena on mustilla keinomateriaalipenkeillä varustettu kulkine , jossa jotakin pörinää tuottava äänigeneraattori. Nahkaverhoilua ei saa comfortpenkkien kanssa , jos sellaiasen haluaa vaihtuu penkki huonommaksi Tasan yksi musta nahan värivaihtoiehtona , ei puhettakaan laajennetusta nahasta esim kojelautaan. . Eroa Ero G30 ja F10 sisustan optioihin on kuin yöllä ja päivällä. Ankea halpuutus puskee joka pinnasta . Keinonahkakin sinällään kelpaisi , jos olisi värivalikoimaa ja laajennusmahdollsiuus , mutta ei.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Originally posted by pyroz View Post
Kokeilin minäkin. Sain kyllä individual Merinot Comfort jakkaroille. Myyjältä kun kysäisee niin luulisi onnistuvan myös nuo konfiguraattorit tuntuu välillä olevan vähän niin ja näin.Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
Comment