Mitenkäs muilla latautuu nää i-vehkeet. Tänään latasin omaa iX3 Tre Kaukajärven Kempowerilla ja ei oikeen häävisti virtaa antanu/ottanu kummassa sitten vika lienikin.
Koko päivän oli auto käytöss 7.40 lähtien välillä oli ruokatauko n.40min. Eli akku oli varmaankin lämmin. 60km kun oli enää rangee tuli latauskehotus. laitoin tuon Kempowerin kohteeksi naviin ja ajelin sinne n.30km. Sit johto autoon ja lataamaan. Akussa oli 9% virtaa jäljellä.
Alussa auto otti n.40kW ja siitä hitaasti se kohoili n.25min kohdalla ollen 116kW hetken ja siitä taas tippu ollen lopussa 93kW 30min latauksen päätteeksi. koko ajan latauksen aikana teksti -Auto rajoittaa-
Latasin siis 30min ja akku oli sen jälkeen 49% eli 40%/29kWh tuli virtaa lisää. pakkasta -10 ja taukolämpö päällä latauksen ajan. :think
Eikö tuo ole aika huonosti? Onko vika tuossa Kaukajärven Kempowerissa (150Kw) vai missä? Olen siinä ennenkin lataillut ja aina on antanut huonosti virtaa.
Juuri koskaan ei siinä ole muita lataamassa eli onko se vaan niin huono?
Koko päivän oli auto käytöss 7.40 lähtien välillä oli ruokatauko n.40min. Eli akku oli varmaankin lämmin. 60km kun oli enää rangee tuli latauskehotus. laitoin tuon Kempowerin kohteeksi naviin ja ajelin sinne n.30km. Sit johto autoon ja lataamaan. Akussa oli 9% virtaa jäljellä.
Alussa auto otti n.40kW ja siitä hitaasti se kohoili n.25min kohdalla ollen 116kW hetken ja siitä taas tippu ollen lopussa 93kW 30min latauksen päätteeksi. koko ajan latauksen aikana teksti -Auto rajoittaa-
Latasin siis 30min ja akku oli sen jälkeen 49% eli 40%/29kWh tuli virtaa lisää. pakkasta -10 ja taukolämpö päällä latauksen ajan. :think
Eikö tuo ole aika huonosti? Onko vika tuossa Kaukajärven Kempowerissa (150Kw) vai missä? Olen siinä ennenkin lataillut ja aina on antanut huonosti virtaa.
Juuri koskaan ei siinä ole muita lataamassa eli onko se vaan niin huono?
Comment