Hei,
Onko tällä foorumilla ketään entisiä tai nykyisiä i8:n omistajia?
Autohan on alkuperäisestä hinnastaan tippunut melko paljon alaspäin ja nyt noita saa jo "kohtuullisella" +65ke hintatasolla. Jotkutpa epäilleet myös, että hintatason pohja alkaa tulla vastaan ja auton arvo saattaa tulevaisuudessa jopa vain nousta, erikoisuutensa vuoksi.
Jonkun verran autoa seuranneena ja ostoa harkinneena olen automalliin jo perehtynyt. Ongelmia noissa on tietysti ollut jonkun verran, tässä muutama mainitakseni:
-Tuulilasi herkkä halkeamaan. Rakenne ilmeisesti niin ohut, joka altistaa tälle.
-Ilmastoinnin kompressorissa ollut ainakin vuosimallien 2014 - 2015 osalta ongelmia. Kompressori on pettänyt ja pahimmassa tapauksessa metallipalasia on sitten pitkin jäähdytysputkia. Koska jäähdytysputket kiertävät mm. korkeajänniteakuston ympärillä, on tuo työläs (ja kallis) korjata.
-Ovien kaasupumput pettävät aika-ajoin
-Polttoainesäiliön paineanturissa ollut ongelmia. Tuohon ilmeisesti kuitenkin DIY-fiksi olemassa.
-Korkeajänniteakku (tai sen moduuleita) on joillain pettänyt. Moduuleita voi vaihtaa, mutta työläs.
-Bensamoottorin turbossa ollut öljyvuoto-ongelmia
Onko tällä foorumilla ketään entisiä tai nykyisiä i8:n omistajia?
Autohan on alkuperäisestä hinnastaan tippunut melko paljon alaspäin ja nyt noita saa jo "kohtuullisella" +65ke hintatasolla. Jotkutpa epäilleet myös, että hintatason pohja alkaa tulla vastaan ja auton arvo saattaa tulevaisuudessa jopa vain nousta, erikoisuutensa vuoksi.
Jonkun verran autoa seuranneena ja ostoa harkinneena olen automalliin jo perehtynyt. Ongelmia noissa on tietysti ollut jonkun verran, tässä muutama mainitakseni:
-Tuulilasi herkkä halkeamaan. Rakenne ilmeisesti niin ohut, joka altistaa tälle.
-Ilmastoinnin kompressorissa ollut ainakin vuosimallien 2014 - 2015 osalta ongelmia. Kompressori on pettänyt ja pahimmassa tapauksessa metallipalasia on sitten pitkin jäähdytysputkia. Koska jäähdytysputket kiertävät mm. korkeajänniteakuston ympärillä, on tuo työläs (ja kallis) korjata.
-Ovien kaasupumput pettävät aika-ajoin
-Polttoainesäiliön paineanturissa ollut ongelmia. Tuohon ilmeisesti kuitenkin DIY-fiksi olemassa.
-Korkeajänniteakku (tai sen moduuleita) on joillain pettänyt. Moduuleita voi vaihtaa, mutta työläs.
-Bensamoottorin turbossa ollut öljyvuoto-ongelmia
Comment