
Poltin on hitsattu kasaan, joten avaaminen vaatii rälläköintiä tai sahaamista.

Sisällä oli karstaa kourallinen. Jokunen ilmareikäkin oli tukossa.

Pääty irti ohuella rälläkänlaikalla ja kaivamaan lukkorengas sekä höyrystin irti.

Osat putsattuina. Tuosta keskireiästä polttoaine tulee höyrystimeen.

Tämän vuoksi varmaan Webasto on tarkoittanut koko polttimen vaihdettavaksi kerralla. Halkeamia voi löytyä rungosta ja jos ne ovat väärässä paikassa, pääsee ilmakin väärään paikkaan. Katsoin että tuo halkeama tuskin haittaa.

Turkinpoika lähetti uuden höyrystin-patapadan ja sen alle jonkin tyynyn. On säästänyt tyynyn koossa koska se oli alkuperäistä huomattavasti pienempi ja se piti sijoittaa keskelle. Toisaalta noiden kitakerroin on kissa/katiska-luokkaa joten ei se sieltä varmaan helpolla liikahda sivuun.

Lukkorengas piti heftata paikalleen ja siellä pysynevät loppuikänsä.

TIG-hitsausta oli tiedossa myös paketin kasaamisessa, mutta siitä minä tykkään.

Toimii! Ei haise ja lämpenee.
Leave a comment: