Originally posted by -Tapi
View Post
E83 Webasto, alkuperäistä ei saanut?
Collapse
X
-
Ihan ensimmäisenä tulee mieleen että onko sinulla tupakansytytin josta katkeaa virta kun auton sammuttaa? Ei minulla ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View PostMutta jos vesiventtiili on kiinni ja puhallus minne sattuu niin lasit ovat aamulla jäässä?
Edit: Vesiventtiiliä ei ainakaan muistaakseni e6x kohdalla tarvinnut huomioida mitenkään kun asensi webaston yleisohjeen mukaisesti, lähinnä siis tarkoitan vesiletkujen kytkentöjä. Voi olla että muistan väärinkin kun tuosta asennuksesta on jo 4 vuotta, mut muistaakseni vesiventtiileille ei tarvinnut tehdä mitään. Koitas kysäistä eeperi.com nimisestä putiikista webastoa. Heiltä sain ainakin sopivan yleisasennussarjan hyvillä kuvallisilla ohjeilla e6x asennukseen. Tuolla ohjeella oli helppo asentaa moinen kapistus vaikka ikinä ennen en ollut sellaista käsissäni pidellyt.Last edited by joko; 23-09-2014, 22:19.
Leave a comment:
-
-
Mutta jos vesiventtiili on kiinni ja puhallus minne sattuu niin lasit ovat aamulla jäässä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View PostTänään tuli BMW X3 retrofit kit kotiin. Selasin pikaisesti käyttöohjeen läpi (taas yksi pumaska joka ei mitenkään mahdu käyttäjäkansion väliin..).
Ei kai tämä oikeasti toimi niinkuin käyttöohje sanoo: Ennen sammuttamista, säädä lämpötila 32 asteeseen, puhallinnopeus neloselle ja valitse puhallus tuulilasille.
Siis oikeasti???
Leave a comment:
-
-
Tänään tuli BMW X3 retrofit kit kotiin. Selasin pikaisesti käyttöohjeen läpi (taas yksi pumaska joka ei mitenkään mahdu käyttäjäkansion väliin..).
Ei kai tämä oikeasti toimi niinkuin käyttöohje sanoo: Ennen sammuttamista, säädä lämpötila 32 asteeseen, puhallinnopeus neloselle ja valitse puhallus tuulilasille.
Siis oikeasti???
Leave a comment:
-
-
Se mun orkkis webasto hajosi juuri ennen kahtaa vuotta, vaihtoivat uuden takuun kautta.
Ps. Mulla on sellainen kaukosäädin ylimääräisenä, mikä tuli tuon kanssa. Uusi ja muistaakseni ihan helvetin kallis.
Toi T91.
Toi setti oli aika paljon halvempi silloin kun itse laitoin.Last edited by Convertible; 31-08-2014, 09:30.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View PostOnkohan sitä BMW:n aftermarket-webaston asennusohjetta jostakin ladattavissa. Siitä varmaan selviää asennuspaikka ja himmelit joita tarvitaan. Arvatenkin tuolla ei sitten ole tilaa kuskin jalkatilan ja sisälokarin välissä kuten normiasennuksissa..
Jänniteohjattu Webasto tarjolla E83:een retrofit sarjana. Käytännössä sähkökytkentä sama systeemi kuin E46 facelift sarjoilla.
Asennuspaikka Webastolle E83:een oikealla puolen siinä tulipellin "montussa".
Tutkisin E46:n DIESEL preface lift Webaston asennus osia. http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...s_water_valve/
osat 2,5, 6
Ja tästä Webastolle kiinnitys raudat
En ole E83 tehnyt Webasto asennusta ,mutta mielestäni E46:n vesiletkut /kumiletkut yms. kävisivät fyysisesti paikoilleen E83 rintapellin asennus "monttuun" ja asennuksesta tulisi pro luokan suoritus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View PostOnkohan sitä BMW:n aftermarket-webaston asennusohjetta jostakin ladattavissa. Siitä varmaan selviää asennuspaikka ja himmelit joita tarvitaan. Arvatenkin tuolla ei sitten ole tilaa kuskin jalkatilan ja sisälokarin välissä kuten normiasennuksissa..
Leave a comment:
-
-
Onkohan sitä BMW:n aftermarket-webaston asennusohjetta jostakin ladattavissa. Siitä varmaan selviää asennuspaikka ja himmelit joita tarvitaan. Arvatenkin tuolla ei sitten ole tilaa kuskin jalkatilan ja sisälokarin välissä kuten normiasennuksissa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostEn tiiä miksei toimisi jänniteohjattu webasto ajotietokoneen ohjastamana kun alkupään kolmeysissäkin toimii :think
Leave a comment:
-
-
En tiiä miksei toimisi jänniteohjattu webasto ajotietokoneen ohjastamana kun alkupään kolmeysissäkin toimii :think
Leave a comment:
-
-
Eli on ihan sama hankkiiko minkä tahansa 5kW Webaston vai sitten 'BMW-Webaston' kun ei sitä väylään saa?
Omituiset osat noissa E83:ssa, sähköt ovat ihan kuin E39:ssa mutta tässä kohden näköjään on poikkeus.
Leave a comment:
-
-
Mulle laitettiin orkkis bmw webasto ja silloin bmw huolto sanoi, että faceliftiin sen olisi saanut toimimaan navin kautta, eli vanhemissa piti hankkia kaukosäädin. Itse haniin vain esilämmityksen vuoksi, kone lämpenee tosi nopeasti ajossa ilmankin. (218hv).
2006 oli myös autoni vm.Last edited by Convertible; 30-08-2014, 11:16.
Leave a comment:
-
Leave a comment: