Announcement

Collapse
No announcement yet.

E83 Webasto, alkuperäistä ei saanut?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tapi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3117
    • Välisuomi

    Suurkiitos WSE1 vastauksista!!

    Vika ei siis olekaan puhaltimen ohjauksessa vaan siinä että vesi ei lämpene riittävästi.
    Tuo seossuhde pitää yrittää tarkastaa mutta sen jo tiedän että termostaatti vuotaa. Kävin siitä viime viikolla vääntöä marmorilla kun eivät suostu antamaan uutta termaria varaosatakuuseen kun se heidän mielestään on kunnossa ja minun sanani ei paljon paina heidän puntarissaan. Kun olisi tuo keula vähän avoimempi niin voisin katsoa aamulla lämpökameralla syyläriä, veikkaan että se on lämmin..
    ---

    Comment

    • Kissvesala
      Moderator
      • Jun 2010
      • 3110
      • Liminka

      mulla ei ainakaa ehyelläkään termarilla saa lämpöjä webastolla nousemaan. thermo top z 5kw ja ei riitä teho.
      en tiiä missä on vika. 50min webastoa pakkasilla ja koneen lämmöt nousi noin 30asteeseen
      Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
      Kissvesala.fi
      Priva tai o443424479

      Comment

      • böntti
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2011
        • 2855
        • Tampere

        Originally posted by WSE1 View Post
        Thermo testillä näkee myös onko kyseessä 4 vai 5kw kortti, 4kw kortilla paloilmapuhaltimen nopeus on täydellä teholla n. 80% täydestä...
        Joko näihin saa softavirityksiä?
        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

        Comment

        • Veeksi
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2175
          • Kuopio

          Originally posted by -Tapi View Post
          Sekä että. AGM lienee parempi ja jos ajo on pakkasilla lyhyehköä, se ylläpitolaturikin on välttämätön.
          Originally posted by WSE1 View Post
          Kyllähän uusi akku hyvä muutenkin on ongelmia ehkäisemään, jos vanhan kunto on arveluttava, itse laittaisin kustannustehokkaasti esim motonetin myymän bosch 100Ah AGM akun. Toki virosta vastaavia saa vielä halvemmalla. Akun vaihto ja muuttunut tyyppi / kapasiteetti tulee sitten muistaa kaikki koodata autolle, ei onnistu ihan joka paikassa (tyyppi ja kapasiteetti muutos).
          Kiitoksia vastailuista. Pitää ehdottomasti laittaa tuo akku jossain välissä. Nyt hiertää juuri tuo "koodaus". Carlyllä sen sais tehtyä, mutta tarviis saada se uus Gen2 BT-palikka, että pääsis laittamaan ja se näkyy olevan jälkitoimituksessa.

          Kyllähän tuolla autolla aina n. puol tuntia on ajoa puolen tunnin lämmityksen jälkeen, että kai sen pitäisi(?) hyvällä akulla riittää ilman ylläpitolaturiakin.
          BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
          BMW E63 630iA '05

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎