Originally posted by B540iA
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Eli JOSKO tässä olisi kyse kuitenkin korjausarvojen liian isosta lukuarvosta Autologic ?? ohjelmassa?
Onko tuo korjausarvo sitten OIKEASTI liian iso joka suuttimella? Vaatisi oikealla softalla tutkimista.
Olettaisin JONKUN Pietzo suuttimista olevan sopivassa lämpötilassa piezo elementtinsä osalta rikkoontumassa. Tuo pietzo voidaan kohtuu luotettavasti testata autossa paikoillaan LÄPILYÖNTI testerillä moottori ohjaimelle menevä piuha irrotettuna.
Ohivuoto mittaus Pietzo suuttimissa vaatii omat mitta laitteensa.
Siellä paluu linjassa TÄYTYY säilyä n.10 bar paine suuttimen toiminnan kannalta.
ja paluu vuotomittari on halvimmillaan? tämän näköinen. http://www.autotestgeraete.de/en/pro...ow%5Bziel%5D=0

Comment