Originally posted by B540iA
View Post
Eli JOSKO tässä olisi kyse kuitenkin korjausarvojen liian isosta lukuarvosta Autologic ?? ohjelmassa?
Onko tuo korjausarvo sitten OIKEASTI liian iso joka suuttimella? Vaatisi oikealla softalla tutkimista.
Olettaisin JONKUN Pietzo suuttimista olevan sopivassa lämpötilassa piezo elementtinsä osalta rikkoontumassa. Tuo pietzo voidaan kohtuu luotettavasti testata autossa paikoillaan LÄPILYÖNTI testerillä moottori ohjaimelle menevä piuha irrotettuna.
Ohivuoto mittaus Pietzo suuttimissa vaatii omat mitta laitteensa.
Siellä paluu linjassa TÄYTYY säilyä n.10 bar paine suuttimen toiminnan kannalta.
ja paluu vuotomittari on halvimmillaan? tämän näköinen. http://www.autotestgeraete.de/en/pro...ow%5Bziel%5D=0
Comment