Originally posted by EsaX5
View Post
TT-Thermo
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Makee28 View PostKuvissa lämmitin on laitettu väärinpäin.
Lainaus asennusohjeesta:
Lämmitin asennetaan pystysuoraan asentoon niin että veden ulostulo on
ylöspäin. Mikäli pystysuoraan asentaminen ei ole mahdollista, lämmitin
toimii hyvin 45° asennuskulmaan saakka. HUOM! Lämmitintä ei saa asentaa
vaakasuoraan. Asenna lämmitin vähintään
Väärinpäin asennettuun lämmittimeen voi jäädä ilmatasku, ja se aiheuttaa lämmittimen vioittumisen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Torppa View PostMoikka!. Asentelin tuollaisen 1500KLD mallin e61 35d:hen viikonloppuna.
Kunnon testiin ei vielä ole päässyt kun täällä eteläpäädyssä on niin leutoa tällä hetkellä.
Mutta onko normaalia, että tt-thermon kiertovesipumppu pitää pientä "kurinaa" käydessään. Sen kuulee auton vieressä kun ei muuta taustameteliä ole. Vai onko jo takuuvaihtoa tiedossa alkumetreillä?
Lämmitin on noin öljypohjan tasolle asennettu jotta ilmat lähtee ja apaut 45 asteen kulmaan tilan puutteen takia.
Leave a comment:
-
-
Moikka!. Asentelin tuollaisen 1500KLD mallin e61 35d:hen viikonloppuna.
Kunnon testiin ei vielä ole päässyt kun täällä eteläpäädyssä on niin leutoa tällä hetkellä.
Mutta onko normaalia, että tt-thermon kiertovesipumppu pitää pientä "kurinaa" käydessään. Sen kuulee auton vieressä kun ei muuta taustameteliä ole. Vai onko jo takuuvaihtoa tiedossa alkumetreillä?
Lämmitin on noin öljypohjan tasolle asennettu jotta ilmat lähtee ja apaut 45 asteen kulmaan tilan puutteen takia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EsaX5 View PostTossa muutama huonohko kuva. Sieltä se pilkottaa kaikkien piuhojen ja letkujen seasta.
http://i181.photobucket.com/albums/x...pst1fgm4uy.jpg
Lainaus asennusohjeesta:
Lämmitin asennetaan pystysuoraan asentoon niin että veden ulostulo on
ylöspäin. Mikäli pystysuoraan asentaminen ei ole mahdollista, lämmitin
toimii hyvin 45° asennuskulmaan saakka. HUOM! Lämmitintä ei saa asentaa
vaakasuoraan. Asenna lämmitin vähintään
Väärinpäin asennettuun lämmittimeen voi jäädä ilmatasku, ja se aiheuttaa lämmittimen vioittumisen.
Leave a comment:
-
-
Lämppärin kennolle menee kolme letkua kaksi ohuempaa ja yksi paksumpi.
Sen paksuimman mutkasimman ja pisimmän väliin ja kyllä toimii
Leave a comment:
-
-
Se on letkussa joka tulee lämppärin kennolta. Miulla ei ole tietoa missä kohtaa venttiili lienee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EsaX5 View PostTossa muutama huonohko kuva. Sieltä se pilkottaa kaikkien piuhojen ja letkujen seasta.
http://i181.photobucket.com/albums/x...pst1fgm4uy.jpg
Leave a comment:
-
-
Edit: tuumasta toimeen ja tilasin, KU SEN VERTA hyviä kokemuksia. Katsotaan miltä alkaa tunnostaa...
Ei varmaan hyvältä "tunnosta"
lääkäriin, lääkäriin:rolf
Anteeksi, on jo nukkumaanmenoaikaLast edited by RistiKolmonen; 23-02-2016, 20:33.
Leave a comment:
-
-
Tämä on minusta laadukkaampi kuin se pitkulanmallinen 1500w lämppäri.. Järkevämmin kasattu ja tiiveys sitä myöten parempi. Muokkasin tämän vielä niin, että kytkin defan pistokejohdon tuohon. Hinta ei ole pahimmasta päästä ainakaan, jos vaikka toisen ottaa varalle..
Leave a comment:
-
-
Vikke, mistä kysyit tuota? Laita vaikka privalla
Originally posted by Veeksi View PostYhdeltä Kuopiolaiselta pajalta kyselinkin, niin siellä oli jossain yksilössä tullut sellaista mutkikkuutta vastaan, että kun se Thermo käy kuulemma hurjan kuumana, niin moottorin flekti oli lähtenyt sit tyhjänpäiten huutamaan. Oli 6 eri asennuspaikkaa kokeiltu. Ei paljon omakustanteisesti nappaa tommoseen rundiin lähteä...
Leave a comment:
-
-
Tuo 1000w on hyvä ainaki tohon M52:een ja saa vielä sisätilanlämppärin matkaan.
Leave a comment:
-
-
Mulla on tommonen 1000W malli.
Jälkikäteen harmitti että olis saanut olla 1,5kW kun ei sitten kuitenkaan oo juuri tullut niitä tolppia vastaan missä olis 10A kahdelle autolle...
Aattelin niin että saa sitten sisälämppäriä samalla käyttää. Vaan onhan siinä puolikasteho tai voi vaikka jättää sisälämppärin kokonaan poos päältä jos sulake epäilyttää. Puskee lämpöä lähes heti käynnistyksen jälkeen...
Eikä mulla oo mitään murheita tuon kanssa ollut, ei tietenkään lohduta yhtään jos sen viallisen kappaleen sattuu saamaan...
Leave a comment:
-
-
Hmmm. No pitääpä ehkä sitten vielä toiseen kertaan harkita jos laittaisi Webaston. Se vaan taitaa olla yli 2000€ pitkälti näihin, mikä on aika karu hinta. Mutta äkkiä tulee TT Thermollekin hintaa jos sen laitto on 3 tunnin työ ja joutuu vaikka useampaankin kertaan purkamaan ja asentamaan korjaamon laskuun. Ja voihan se sitten vähän harmittaakin, kun väkisin on talvella sit auto ilman lämmitintä pari viikkoo kerrallaan. Valmistajan takuu kun ei takuulla kata asennuskuluja.
Yhdeltä Kuopiolaiselta pajalta kyselinkin, niin siellä oli jossain yksilössä tullut sellaista mutkikkuutta vastaan, että kun se Thermo käy kuulemma hurjan kuumana, niin moottorin flekti oli lähtenyt sit tyhjänpäiten huutamaan. Oli 6 eri asennuspaikkaa kokeiltu. Ei paljon omakustanteisesti nappaa tommoseen rundiin lähteä...
Leave a comment:
-
Leave a comment: