Terve,
Sattuisiko kenenkään korvaan kuulostamaan tutulta vaivalta. Auto on X5 2001 3.0d m57 moottorilla n.300tkm ajettu.
Ongelmana on moottorin nykiminen n.1200-1300 rpm paikallaan, sekä ajossa. Käynnistyy todella hyvin, ja tyhjäkäynti on tasaista. Myös kiihdyttäessä rpm noustessa yli 1500 toimii normaalisti. Pahimoillaan tasaisesti ajettaessa puutuu/nykii kun kierrokset alle 1500
INPA:lla ei havaittu mitään poikkeavaa siirto, eikä Rail paineissa, ei mitään radikaalia suuttimien korjauksissa.
Poikkeamaa oli P-AMOUNT OF THE PI-IDEAL SPEED CONTROL, joka oli reippaasti viitearvojen ulkopuolella. Mihin tämä liittyy?
Juuri vaihdettu/tarkastettu
Siirtopumput
Polttoainesuodatin
Rail paineanturin ja suuttimien liitosten puhdistus/tarkastus
Rail paineensäätimen tarkastus/puhdistus
Letkutukset tarkastettu ilmavuotojen varalta.
Jos olet joskus sairastanut saman, niin vinkkaa mikä lääkkeeksi, ennen kuin laittaa varaosina myyntiin koko paskan.
Sattuisiko kenenkään korvaan kuulostamaan tutulta vaivalta. Auto on X5 2001 3.0d m57 moottorilla n.300tkm ajettu.
Ongelmana on moottorin nykiminen n.1200-1300 rpm paikallaan, sekä ajossa. Käynnistyy todella hyvin, ja tyhjäkäynti on tasaista. Myös kiihdyttäessä rpm noustessa yli 1500 toimii normaalisti. Pahimoillaan tasaisesti ajettaessa puutuu/nykii kun kierrokset alle 1500
INPA:lla ei havaittu mitään poikkeavaa siirto, eikä Rail paineissa, ei mitään radikaalia suuttimien korjauksissa.
Poikkeamaa oli P-AMOUNT OF THE PI-IDEAL SPEED CONTROL, joka oli reippaasti viitearvojen ulkopuolella. Mihin tämä liittyy?
Juuri vaihdettu/tarkastettu
Siirtopumput
Polttoainesuodatin
Rail paineanturin ja suuttimien liitosten puhdistus/tarkastus
Rail paineensäätimen tarkastus/puhdistus
Letkutukset tarkastettu ilmavuotojen varalta.
Jos olet joskus sairastanut saman, niin vinkkaa mikä lääkkeeksi, ennen kuin laittaa varaosina myyntiin koko paskan.
Comment