Originally posted by Limit
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 e70 ruostesuojaus, tarvitaanko
Collapse
X
-
Originally posted by Limit View PostNiin, varmaan ne oven ja takaluukun saumatkin välttää ruosteen pesulla.
Höpöhöpö. Kun alustaa katsoo, niin kaikki tukivarret on ruosteessa vaikka kuinka pesee.
Siellä sisässä muhii ihan samaan tapaan kun ilmankin.
Vai meinasitko, että liimatun sauman sisään menee aineet?
Comment
-
-
Originally posted by Limit View PostItse massautan vain uudet ajamattomat laitteet.
Jos joku tietäväinen olisi oikeasti uuden auton massauttanut, niin tietää miltä nykyaikainen massaus näyttää.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Limit View PostItse massautan vain uudet ajamattomat laitteet.
Jos joku tietäväinen olisi oikeasti uuden auton massauttanut, niin tietää miltä nykyaikainen massaus näyttää.F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJa koritakuuhan loppuu siihen kun on moiset mömmöt autoon heitetty.
Ja vähän saivarrellen, E53:ssa on tullut muutamassa vastaan puhkiruostunut taka-apurunko..Mällin kärsineitä vehkeitä kylläkin olleet, eli oikomisen jälkeen huonosti suojattu.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Massaus on rahan haaskausta... käyttää vaikka senkin rahan maalipinnan kovapinnoitukseen tjsp.
Kaiken lisäksi korjaamisen näkökulmasta todella närkästyttävää kaivelle alustan ruuvien kantoja esiin massan seasta.
Ja sen lisäksi kun ne massaajat eivät ole mitään ruudinkeksijöitä tai itse en ainakaan ymmärrä miksi mennään massaamaan täysalumiininen etuakselisto rakenne saatikka alumiininen öljypohja.
Kaiken lisäksi kun massaajat käyttävät pohjamuovit, sisälokarit yms. irti niin osa kiinnikkeistä jää laittamatta takaisin, osa menee rikki, osa korvataan jollain maailmanlopun porakärkiruuveilla. Näiden summana kuraa, pölyä ja kaikkea muutakin likaa on enemmän sellaisissa paikoissa joihin sitä ei ole tehtaalla ajateltukaan kulkeutuvan.
Havaintoja tältä viikkoa. E65 -06 alkuperäinen massaamaton suomiauto. Tästä oli korjausten takia pois pohjasuojia ja lämpöeristeitä pohjasta. Pohjapelti on täysin ehjä ja puhdas suojien alta.
Ja mikä parasta joka ikiseen 8 tai 10 kantaiseen koriruuvin sopii työkalusuoraan.- N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
- N42/46 jakopäät
- N47 jakoketjuvikojen korjaukset
tied. 0407247465
Comment
-
Comment