Hei vaan.
Hieman kysyttävää muiden kokemuksista auton etupään / ohjauksen kanssa.
Mulla ollut ´09 35d nyt puoli vuotta ja alusta asti (ostettu Delta Bavaria LPR) omituinen jyrinä rattia käännettäessä kun paikallaan tai ryömintänopeudessa. No okei, kuudennen käyntikerran jälkeen marmorihuollossa liikkeen piikkiin, selvisi viaksi ilmeiseti ohjaustehostimen pumppu, joka vaihdetaan. No kysymys tähän liittyen, johon en saanut vastausta liikkeessä.
Voiko viallinen pumppu aiheuttaa myös valoihin pysähtyessä ratin nykimisen puolelta toiselle, noin puoli senttiä suuntaansa, aivan kuin etsisi paikkaansa?
Autossa on aktiiviohjaus, joka sekin varmasti tarvii tehostusta pumpulta, mutta pelkään kuin ruttoa hammastangon vikoja. Tai oikeastaan lompakko pelkää..
Huollon mukaan hammastanko ok, mutta miten se on todettu, on toinen asia.. Jos on kuiva ja ei kolise, niin onko silloin varmasti kaikki hyvin? En todella tiedä.
Heidän mukaansa myöskään etupäässä ei mitään välyksiä ole. Auto menee kuin unelma esimerkiksi mukulakivellä, ei pihaustakaan, mutta jos tiessä on vaikka pieni railo ja vaimennusliike on yksittäinen ja nopea, tuntuu että kuskin puolen etupyörä tekee hieman ylimääräistä liikettä. Sama fiilis ABS jarrutuksessa näin lumella. Ei häiritsevää ääntä, mutta fiilis perseen alla.. Mitä sieltä kannattais tarkistaa? Jouset, alatukivarret ja raidetangonpäät vaihdettu liikkeen piikkiin ja nyt ei pitäis olla väljää missään liikkeen mukaan.
Liian herkkä perse?
Hieman kysyttävää muiden kokemuksista auton etupään / ohjauksen kanssa.
Mulla ollut ´09 35d nyt puoli vuotta ja alusta asti (ostettu Delta Bavaria LPR) omituinen jyrinä rattia käännettäessä kun paikallaan tai ryömintänopeudessa. No okei, kuudennen käyntikerran jälkeen marmorihuollossa liikkeen piikkiin, selvisi viaksi ilmeiseti ohjaustehostimen pumppu, joka vaihdetaan. No kysymys tähän liittyen, johon en saanut vastausta liikkeessä.
Voiko viallinen pumppu aiheuttaa myös valoihin pysähtyessä ratin nykimisen puolelta toiselle, noin puoli senttiä suuntaansa, aivan kuin etsisi paikkaansa?
Autossa on aktiiviohjaus, joka sekin varmasti tarvii tehostusta pumpulta, mutta pelkään kuin ruttoa hammastangon vikoja. Tai oikeastaan lompakko pelkää..
Huollon mukaan hammastanko ok, mutta miten se on todettu, on toinen asia.. Jos on kuiva ja ei kolise, niin onko silloin varmasti kaikki hyvin? En todella tiedä.
Heidän mukaansa myöskään etupäässä ei mitään välyksiä ole. Auto menee kuin unelma esimerkiksi mukulakivellä, ei pihaustakaan, mutta jos tiessä on vaikka pieni railo ja vaimennusliike on yksittäinen ja nopea, tuntuu että kuskin puolen etupyörä tekee hieman ylimääräistä liikettä. Sama fiilis ABS jarrutuksessa näin lumella. Ei häiritsevää ääntä, mutta fiilis perseen alla.. Mitä sieltä kannattais tarkistaa? Jouset, alatukivarret ja raidetangonpäät vaihdettu liikkeen piikkiin ja nyt ei pitäis olla väljää missään liikkeen mukaan.
Liian herkkä perse?
Comment