Ongelma on seuraavanlainen, eli rengaspaineen-, ABS-, seisontajarrun- ja ESP/nelivedon valo palaa taulussa. Tiukassa kurvissa paukkuu/nypyttää, etenkin peruuttaessa. Pauke tulee kaiketi jakovaihteiston suunnalta.
Tähän mennessä vaihdettu: Nelivedon säädin moottori (transfer case actuator) ja ABS anturi. Myös abs kehä tsekattu anturin vaihdon yhteydessä, mutta valot palaa yhä ja sama vika päällä..
Auto on x3, manuaali 2.0td -05
Vikakoodeja antaa seuraavan laisia:
C1E42: Pyörintänopeusanturi perusvälys liian suuri
C1E3E: Pyörintänopeusanturi katkos/oikosulku
C1F3A: Nelipyörävedon ohjainlaite viallinen
5208: Säädinmoottori toimintajännite virheellinen
52D1: Jakovaihteiston asentotunnistin: Toimintajännite virheellinen
55C4, 55C8. 55C9 CAN-viesti ESP viallinen
Tähän mennessä vaihdettu: Nelivedon säädin moottori (transfer case actuator) ja ABS anturi. Myös abs kehä tsekattu anturin vaihdon yhteydessä, mutta valot palaa yhä ja sama vika päällä..
Auto on x3, manuaali 2.0td -05
Vikakoodeja antaa seuraavan laisia:
C1E42: Pyörintänopeusanturi perusvälys liian suuri
C1E3E: Pyörintänopeusanturi katkos/oikosulku
C1F3A: Nelipyörävedon ohjainlaite viallinen
5208: Säädinmoottori toimintajännite virheellinen
52D1: Jakovaihteiston asentotunnistin: Toimintajännite virheellinen
55C4, 55C8. 55C9 CAN-viesti ESP viallinen
Comment