Mekatroniikka, turbiini vai molemmat?
Eli 2004 facelift M57-TUD30, jossa laatikossa nyt seuraavanlaista.
Isoilla vaihteilla toimii hienosti, liikkeelle lähtö/peruutus mielestäni normaalia.
Ykköseltä kakkoselle vaihto välillä mielestäni viivettä, eli liian isoilla kierroksilla vaihtaa. Lisäksi vaihto ei ole sulava.
2-4 vaihteilla luistaa, jos ei kiihdytä ihan pintakaasulla.
Nyt tullut vielä sellainen lisä, että risteyksestä n.20km/h vauhdilla lähtiessä kiihdyttämään auto ei meinaa kiihtyä ollenkaan, kunnes ampaisee likkeelle reippaammin.
Olisi öljynvaihdolle aika varattuna, mutta tämä lienee hukkaan heitettyä rahaa?
Mittarissa 308tkm, joten mekatroniikalle ainakin veikkaisin täyteen tulleita kilsoja.
Ja parhaat vinkit korjauspaikalle vielä, jos jollain tämän päivän kokemuksia...
Eli 2004 facelift M57-TUD30, jossa laatikossa nyt seuraavanlaista.
Isoilla vaihteilla toimii hienosti, liikkeelle lähtö/peruutus mielestäni normaalia.
Ykköseltä kakkoselle vaihto välillä mielestäni viivettä, eli liian isoilla kierroksilla vaihtaa. Lisäksi vaihto ei ole sulava.
2-4 vaihteilla luistaa, jos ei kiihdytä ihan pintakaasulla.
Nyt tullut vielä sellainen lisä, että risteyksestä n.20km/h vauhdilla lähtiessä kiihdyttämään auto ei meinaa kiihtyä ollenkaan, kunnes ampaisee likkeelle reippaammin.
Olisi öljynvaihdolle aika varattuna, mutta tämä lienee hukkaan heitettyä rahaa?
Mittarissa 308tkm, joten mekatroniikalle ainakin veikkaisin täyteen tulleita kilsoja.
Ja parhaat vinkit korjauspaikalle vielä, jos jollain tämän päivän kokemuksia...
Comment