Morjesta!
BMW X5 40d xDrive 2011
295/35/21x10" ja 325/30/21x11,5" (Jos vaikuttaa jotenkin tuohon xDrive)
En löytänyt nopealla haulla vastaavaa tapausta, joten ajattelin kirjoittaa uuden aiheen.
Ensimmäinen vika oli että auto alkoi nypyttää 2kk ostamisen jälkeen, ihankuin moposta olisi menossa tulppa. 2-3vaihteidein aikana, luettiin vikakoodit normaali testerillä. -> VTG Jakolaatikko -> CF80 vikakoodi, jotain vikaa on siis, autoliike otti diagnoosiin ja totesi että Ketju + Kytkinlevyt laitetaan Jakolaatikkoon, no ne laitettiin ja nypytys hävisi. Seuraavaksi sitten kun polkaisee kunnolla kaasua että vähän ruopaisee niin syttyy ABS yms valot, auto kävi BMW testerissä ja yritettiin synkroida Jakolaatikko Öljynvaihto + muut siihen sisältyvät jutut, ei saa yhteyttä Jakolaatikkoon (Onko servomoottori mennyt rikki jakolaatikon kyljestä?), valot saatiin sammutettua paitsi nyt palaa koko ajan xDrive Fault ja Luistonesto valo kojelaudassa. Sähköpiuhat on tarkistettu ja ei ole poikki mikään.
Mikähän ihme mahtaa autossa olla? Onko jollain inpaa tai muuta vastaavaa BMW lukulaitetta että saisi varmuuden oikeasti viasta? Koska itse oon aika jäpissä että mitä tän kanssa tekisi, että onko se sähkö servomoottori Jakolaatikon kyljestä rikki vai mikä?
Lahdessa asustelen ja auto on ihan joka päivä liikenteessä.
Kiitos paljon etukäteen, jos tätä kautta saa apua!
BMW X5 40d xDrive 2011
295/35/21x10" ja 325/30/21x11,5" (Jos vaikuttaa jotenkin tuohon xDrive)
En löytänyt nopealla haulla vastaavaa tapausta, joten ajattelin kirjoittaa uuden aiheen.
Ensimmäinen vika oli että auto alkoi nypyttää 2kk ostamisen jälkeen, ihankuin moposta olisi menossa tulppa. 2-3vaihteidein aikana, luettiin vikakoodit normaali testerillä. -> VTG Jakolaatikko -> CF80 vikakoodi, jotain vikaa on siis, autoliike otti diagnoosiin ja totesi että Ketju + Kytkinlevyt laitetaan Jakolaatikkoon, no ne laitettiin ja nypytys hävisi. Seuraavaksi sitten kun polkaisee kunnolla kaasua että vähän ruopaisee niin syttyy ABS yms valot, auto kävi BMW testerissä ja yritettiin synkroida Jakolaatikko Öljynvaihto + muut siihen sisältyvät jutut, ei saa yhteyttä Jakolaatikkoon (Onko servomoottori mennyt rikki jakolaatikon kyljestä?), valot saatiin sammutettua paitsi nyt palaa koko ajan xDrive Fault ja Luistonesto valo kojelaudassa. Sähköpiuhat on tarkistettu ja ei ole poikki mikään.
Mikähän ihme mahtaa autossa olla? Onko jollain inpaa tai muuta vastaavaa BMW lukulaitetta että saisi varmuuden oikeasti viasta? Koska itse oon aika jäpissä että mitä tän kanssa tekisi, että onko se sähkö servomoottori Jakolaatikon kyljestä rikki vai mikä?
Lahdessa asustelen ja auto on ihan joka päivä liikenteessä.
Kiitos paljon etukäteen, jos tätä kautta saa apua!
Comment