Moikka! Eli mulla X5 4,4 l vm 2001 hyyty työmatkalla. Ihan varottamatta alko yhtäkkiä kuulumaan kilinää eikä auto enää liikkunu mihinkään ( veto hävis). Tyhjäkäynnillä vilkutti hetken akun vikavaloa. Kojelautaan tuli teksti " trans. failsafe prog". Auto tienvarteen ja soitto vakuutusyhtiöön et saa hinausauton paikalle. Onko kellään mitään hajua mikä vois olla vikana? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e53 jätti varoittamatta tienposkeen!
Collapse
X
-
Mistä se kilinä kuului? Moottorista, laatikosta..? Mitä siinä siis kävi? Sammuiko moottori vai katosiko veto? Virheilmoitus viittaa laatikkoon, mutta on niin yleinen ilmoitus, että siitä nyt ei paljon voi vielä sanoa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMistä se kilinä kuului? Moottorista, laatikosta..? Mitä siinä siis kävi? Sammuiko moottori vai katosiko veto? Virheilmoitus viittaa laatikkoon, mutta on niin yleinen ilmoitus, että siitä nyt ei paljon voi vielä sanoa.
Moottori ei sammunu mut veto hävis kokonaan. Vilkutti myös akun vikavaloa hetken ennenkun sammutin auton :think Kilinä ja kolina kuulu sillon, kun yritti laittaa D:lle. Tyhjäkäynnillä ei tosiaan mitään ylimääräsiä ääniä kuulunu.Last edited by Jensku; 30-03-2020, 22:08.
Comment
-
-
Originally posted by Jensku View PostMoikka! Eli mulla X5 4,4 l vm 2001 hyyty työmatkalla. Ihan varottamatta alko yhtäkkiä kuulumaan kilinää eikä auto enää liikkunu mihinkään ( veto hävis). Tyhjäkäynnillä vilkutti hetken akun vikavaloa. Kojelautaan tuli teksti " trans. failsafe prog". Auto tienvarteen ja soitto vakuutusyhtiöön et saa hinausauton paikalle. Onko kellään mitään hajua mikä vois olla vikana? :think
Comment
-
-
Näissä alkupään E53:issa puhtaasti mekaaninen jakolaatikko, joten helppo testata, mistä voima vuotaa ulos, kun nurkka kerrallaan nostaa ylös ja kokeilee, saako rengasta pyöritettyä. Ei pitäisi pyöriä, jos laatikko P:llä ja muut kolme rengasta maassa. Jos joku rengas pyörii, kurkkaa, pyöriikö kyseinen (etu/taka) kardaani myös mukana vai ei. Yksi tyypillinen vikapaikka etukardaanin ja jakolaatikon väliset poorit.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Vähän riippuu kuinka pahasti jakolaatikon puoleiset poorit ovat menneet. Noihin saa korjauspätkiä, joissa pooritus menee syvemmälle jakolaatikon puolelle, kun siellä pohjalla on käyttämätöntä pooritusta pidemmälti, mitä orkkis etukardaani ei alunperin käytä.
KLIK
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostVähän riippuu kuinka pahasti jakolaatikon puoleiset poorit ovat menneet. Noihin saa korjauspätkiä, joissa pooritus menee syvemmälle jakolaatikon puolelle, kun siellä pohjalla on käyttämätöntä pooritusta pidemmälti, mitä orkkis etukardaani ei alunperin käytä.
KLIK
https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/...haft-pics.html
Osaatko sanoa, miksi jakolaatikko pitää purkaa jos tuon vaihtaa?
Comment
-
Comment