Menihän mielenkiintoiseksi, millään valokytkimen asennolla lisäpitkät eivät herää, BimmerCodesta en edes löydä lisäpitkille mitään kontrollia ( additional high beams ), sitten kun samalla koitin saada DLR-asennossa takavalot päälle, niin vaikka takavalot vaihtaa aktiiviiseksi, niin eipä ne kuitenkaan ole päällä. Ainoa kohta mistä löydän maininnan additional lightseista, on DLR-kohta, mutta sillä asetuksella palaa Angel Eyesit eikä mitään muuta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X1 E84 kysymyksiä
Collapse
X
-
Kovasti bi-xenoneilta nuo näyttää, mutta nyt ei sisemmät inahdakaan.
Joku juttuhan tässä nyt on mitä en tajua
Eikös noi nyt kuitenkin pitäis pelittää niin kuin xenonit yleensä, eli normiajovalot ulommilla ja varjostajilla, sit pitkät päälle niin ulommista aukee varjostimet ja sisemmät ns. lisäpitkät päälle?Last edited by savihousu; 06-03-2024, 19:19.
Comment
-
-
Ei niissä käsittääkseni missään versiossa ole valoja niissä sisemmissä. Bemarilla taitaa olla nuo feikkilinssit käytössä myös monissa muissa malleissa. Ne xenonien omat pitkät on tosiaan huonot. Itsellä kilven alla piilossa wligth impulse 1. Tehostaa valoja ihan kivasti vaikka pieni valo onkin. Ei paras valo ala-asennuksiin, mutta lähinnä ideana, että jos haluaa käytännössä huomaamattoman. Lisävaloasennuksen.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Ja adaptiivisilla valoilla olevissa vehkeissä niissä sisemmissä linsseissä on kurvivalot, jonka tarkoitus on valaista kurvin sisäreuna hitaassa nopeudessa.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Comment