Kaverilla oli vastaavaa vikaa, eli useita virhekoodeja ja varoitusvaloja. Vaihdettiin akkua, laturia ja nyt on odotuksessa joku musta moottorinohjausboksi sieltä hanskalokeron päältä. Oli Laakkosen mukaan liittimestä hapettunu pinnit ja näin ollen sähkö meni miten meni. Auto on kylläkin eri, eli e39 540.
Toinen tuttu tapaus oli myös hieman vastaava. X5 oli johtosarja hankautunu rikki jalkatilasta maton alta. Se vaihdettiin takuuseen, eikä asentajan mukaan ollut ensimmäinen laatuaan. Tuosta on jo kyllä muutama vuosi.
Transmission Program Fault bmw x5 e53
Collapse
X
-
Minulta saat 250€ ko laturin josta on jännitteensäädin sökönä, muuten pelaa
Leave a comment:
-
-
esim Schmiedmannilla näytti olevan 406euroa mutta menee tilaustavaraksi.
Mutta ei se vika latauksessa välttämättä ole jos auto käynistyy ja toimii muuten oikein eikä tarvitse erikseen latailla.
Kaikki kuitenkin liittyy abs:n toimintaan koska laatikkokin saa sieltä nopeustietonsa joten jos saat sieltä vikakoodit ulos tänne niin voi miettiä tarkemmin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostE se mittaaminen mitään maksa. Sitä boschin vesijäähdytettyä saa kyllä halvimmillaan reiluun 400 euroon, ei ole pakko ostaa merkkiliikkeestä.
Mutta kuitenkin, ei se vika siinä nyt välttämättä ole, mittaa ensin latausjännitteen tyhjäkäynnillä ja kierroksilla ja katsoo sitten tarkemmin vikakoodeja.
Leave a comment:
-
-
E se mittaaminen mitään maksa. Sitä boschin vesijäähdytettyä saa kyllä halvimmillaan reiluun 400 euroon, ei ole pakko ostaa merkkiliikkeestä.
Mutta kuitenkin, ei se vika siinä nyt välttämättä ole, mittaa ensin latausjännitteen tyhjäkäynnillä ja kierroksilla ja katsoo sitten tarkemmin vikakoodeja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostAinakin latausjännite kannattaa tarkistaa ensimmäisenä jos ollut vikakoodeja alhaisesta jänniteestä.
Jos eivät tuota älyä merkkiliikkeessä tehdä niin kannattaa vaihtaa johonkin osaavampaan pajaan.
ei jumalauta,laturi kuulemma maksaa 1050 e.
Leave a comment:
-
-
Ainakin latausjännite kannattaa tarkistaa ensimmäisenä jos ollut vikakoodeja alhaisesta jänniteestä.
Jos eivät tuota älyä merkkiliikkeessä tehdä niin kannattaa vaihtaa johonkin osaavampaan pajaan.
Leave a comment:
-
-
Transmission Program Fault bmw x5 e53
elikkä "Transmission Program Fault " ilmoitus syttyi, nopeusmittari ei toimii ja abs valo sekä jarruvalo syttyi sen jälkeen kun käynistin auton vara avaimella,kävin laakkosella seuraavana päivänä siellä nollattiin vikailmoitukset pikahuolossa ja sanoivat että oli kuulemma vajaajännite,eli akun vaihto. no ostin ja vaihdoin uuden akun tilalle,akunvaihdon jälkeen samat virheilmoitukset tulivat takaisin,sammutin auton käynistin uudellen valot sammuivat ja auto käytäytyi normaalisti kunnes parin tunnin kuluttua alkoi kesken ajon vilkuu se sutimisestovalo vaikka alla oli kuiva asfaltti,ja hetken päästä kaikki vikailmoitukset tuli takaisiin,ja kysymys kuuluu:missä voi olla ongelma,voiko olla että kaikki virhekoodit siirtyivät varaavaimesta?(ostin auton noin vuosi sitten enkä ennen käynistäny sitä varaavaimella)Tags: None
-
Leave a comment: