Originally posted by Munanjatke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
x3 e83 ostamassa
Collapse
X
-
Last edited by Kissvesala; 08-05-2014, 10:16.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Originally posted by 30Puimurisd View PostEi siellä ilmakanavassa vastusta ole, vaan jäähdytinnesteessä.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=64&fg=18F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by Munanjatke View PostOnkos porukka lastutellu noita ZF-automaatilla varustettuja kolmelitrasia dieseleitä ? Mitehä mahtaa kestää normiajossa ?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
x3 e83 italiantuonti?
x3 kuumetta meinaa olla, ja nyt ois passeli vaihtoehto likellä, uudemmalla koneella oleva 2005 156tkm ajeltu 3.0d. koe ajolla kävin ja ihan kivalta vaikutti, mutta tuli vähän yllätyksenä että on italian tuonti... parivuotta suomessa toki ollut, kuittien mukaan hehkunboksi+hehkut oli vaihdettu sekä jarrut joka nurkkaan + etupyörän laakerit jne. päällepäin ihan perus siisti, ei lommoja ja konepellissä ei kovin paljoa ollut kiveniskemää, kuskin penkki oli vähän kulunut ( beige nahka)
pitävätköhän italian kilometrit kutiaan / minkähänlainen kulttuuri siellä on autojen pidon kannalta. hanskalokerosta löytyi huoltokirjan tapainen lappu italian kielellä jossa oli päivämääriä noin vuoden / 20tkm välein.
herättääkö ajatuksia? uskaltaako autosta kiinnostua?
Comment
-
-
Originally posted by PP hutsu View Postx3 kuumetta meinaa olla, ja nyt ois passeli vaihtoehto likellä, uudemmalla koneella oleva 2005 156tkm ajeltu 3.0d. koe ajolla kävin ja ihan kivalta vaikutti, mutta tuli vähän yllätyksenä että on italian tuonti... parivuotta suomessa toki ollut, kuittien mukaan hehkunboksi+hehkut oli vaihdettu sekä jarrut joka nurkkaan + etupyörän laakerit jne. päällepäin ihan perus siisti, ei lommoja ja konepellissä ei kovin paljoa ollut kiveniskemää, kuskin penkki oli vähän kulunut ( beige nahka)
pitävätköhän italian kilometrit kutiaan / minkähänlainen kulttuuri siellä on autojen pidon kannalta. hanskalokerosta löytyi huoltokirjan tapainen lappu italian kielellä jossa oli päivämääriä noin vuoden / 20tkm välein.
herättääkö ajatuksia? uskaltaako autosta kiinnostua?
Huoltokirja oli aukoton mutta mistä noista koskaan tietää,
itse en italian autoja tuo maahan.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by PP hutsu View Postjaa mikäs laatikosta meni, oliko automaatti vai manuska? tää on manuaali, wolkkareissa menee tai meni ainakin joissakin vuosimalleissa kaksoismassa vauhtipyöriä, onkohan tässä vastaavia huolia?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Munanjatke View PostLöytyykö jostakin jotain listaa missä näkyis että mitä varusteita on näissä vuoden 2006-08 x3 ollu saatavilla
Esitteestä nyt ainakin. Ja netin syövereistä. Mulla olis Suomenkielinen diilerin esite tollaseenkin muiden muassa mutta sen sähköseen muotoon saattamiseksi mulla ei todnäk taidot/ resurssit riitä...W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Edellisestä autosta tuli vakuutusyhtiön lunastusrahat tilille, ja nyt on kesälomaa vietetty kiertelemällä katsomassa autokauppojen valikoimaa - sekä muutamia yksityisillä myynnissä olleita kärryjä. Vielä ei ole kuitenkaan "se oikea" osunut kohdalle, vaikka mallivaihtoehtoja on vain kaksi; liekö sitten budjetti rajaa kaikki viattomat pois listoiltani. Anyway..
Kävin koeajamassa X3'sen 3-litraisella dieselillä, ja ilmeisesti sillä GM'n 5-lovisella automaatilla varustettuna. Auto oli yllättävän tilava, vaikka muutama automyyjä oli kehottanut unohtamaan tuon mallin mikäli haluaa saada turvaistuimet ja lastenkärryt mahtumaan mukaan. Alustan kovuuden huomasi, mutta sitä en pitänyt pahana - ehkä siitä syystä että edellisen auton ote tien pintaan oli myös jämäkämpi.
Mutta isoin pettymys oli tuo moottori+laatikko.. käytännössä liikkeelle lähdöstä jäi fiilikseksi se kuuluisa makuultaan lähtevä lehmä. Kyllähän sitten kun kierrokset nousi päälle 2000 alkoi autokin liikkua, ja maantienopeus saavutettiin pikaisesti. Mutta onko tuon moottorin alakierrosten vääntö, tai laatikon 1-vaihteen välitykset tms. siten suunniteltu, että lähtö oli tuollainen laiskantuntuinen? Jotenkin odotin että koneen ja vaihteiston vaste kaasupolkimen asentoon olisi ollut herkempi jo matalilla kierroksilla.
Samaten kyllä harmitti tuo karvalakkimallin yksilö, jota koeajoimme (paikallisessa autoliikkeessä myynnissä). Tuntui että minkäänlaista premium-fiilistä ei tuosta muovisisustaisesta autosta saanut (tosin oli tuo nyt paljon parempi kuin vakuutusyhtiön kustantama Skoda Faabio, joka vahvisti inhoani tuohon kyseiseen automerkkiin). Aivan täysin en silti tuosta X3-ajatuksesta ole luopunut, katsellaan vielä pari lomaviikkoa että mitä tulee myyntiin.
-t-
Comment
-
Comment