missä mahtaa sijaita e83 x3 2.0d 2005:sen hehkujen ohjainrele???eli tuli 1 ja 2 ja 4 sylinterin hehkun vikakoodeja. no nyt on hehkut vaihdettu ja samat koodit tulee vieläkin.eli taitaa vissiin olla hehkureleen vaihto edessä.vai onko muita mitkä noi koodit voi aiheuttaa???
e83 2.0d x3:sen hehkurele/vikakoodit hehkuilta
Collapse
X
-
Tags: None
-
Hehkut paskana, tai hehkumoduuli. Minkä vuosimallinen x3? e46 ja e90 moduuli on imusarjan alla lohkon kylessä. Monesti kun menee hehkut, niin moduuli myös kyrvähtää samalla.
Mittaa/mittauta hehkut sekä niiden virranotto (A). Pelkkä ohmittaus ei aina kerro tottuutta.F10 LCI -15
E60 LCI -08
-
vm. 2004, olisikohan uudemmassa samassa paikassa?
Minullakaan ei 3.0sd hehkuta, mielenkiintoinen käynnistettävä kylmällä koneella. Lähtee kuitenkin -10 asteen pakkasella. No ensi viikolla menee pajalle.
Comment
-
hehkurele
Juu hehkut just vaihdettu ja antaa samat koodit kuin entisillä hehkuilla ja auto on 2005 x3 2.0d.
Comment
-
Talven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?
Comment
-
Originally posted by chevy55 View PostTalven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Tuli, mutta onkohan sen kestävämmät kuin Boschit? Boschit oli aika pettymys, koska joissain bensakoneissa tulppienvaihtoväli on pidempi kuin mitä nuo kestivät. Googlasin ja mersu foorumillakin haukkuvat Boschin hehkujen kestoa.
Comment
-
Lueskelin 5-sarjalaisten osiota täällä ja joku mainitsi, että Berut kestäisivät vähän korkeampaa jännitettä kuin Boschilaiset ja siten olisivat pidempikestoisia noin muutenkin. Tiedä sitten, kaikki tuntuu nykyään hajoavan ennenaikaisesti, oli se mitä hyvänsä.
Comment
-
Originally posted by chevy55 View PostTalven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?
Itse olen asentanut Densoja ja Beruja. Ovat kestäneet hyvin.F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
Comment