missä mahtaa sijaita e83 x3 2.0d 2005:sen hehkujen ohjainrele???eli tuli 1 ja 2 ja 4 sylinterin hehkun vikakoodeja. no nyt on hehkut vaihdettu ja samat koodit tulee vieläkin.eli taitaa vissiin olla hehkureleen vaihto edessä.vai onko muita mitkä noi koodit voi aiheuttaa???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e83 2.0d x3:sen hehkurele/vikakoodit hehkuilta
Collapse
X
-
Talven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?
Comment
-
-
Originally posted by chevy55 View PostTalven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by chevy55 View PostTalven ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen autoepisodi.. Vietettiin perheen kanssa viikonloppu Saksassa ja jätettiin X3 E83 3.0Da viime perjantaina lentokentälle. Viikonlopun vietettyään parinkympin pakkasissa ei auto lähtenytkään eilen iltapäivällä kentän parkkipaikaltakäyntiin, lupasi vähän, muttei jaksanut. PArin tunnin avunodottelun jälkeen apuvirralla se viimein heräsi. Kotiin päästyäni lukaisin vikakoodit. 5. ja 6. pytyn hehkuthan ne siellä oireilee INPAn mukaan.
Pitänee tehdä siis myös hehkuremontti. 5-sarjalaisten osiossa kertoivat joidenkin hehkujen olevan melko tiukassa ja voivan jopa katketa. Onko muut kohtalotoverit onnistuneet tässä vaihto-operaatiossa ilman isompia murheita?
Lienee tuo hehkujen ohjainmoduli on hyvä vaihtaa samalla, kun kerran imusarjan ottaa pois tieltä. Perskeles, juuri viime viikollahan se oli auki kun imusarjan läpät poistelin..
ytte, onko tuo sinun hehkumodulisi minkä merkkinen? Beru? Mitä ajattelit sille hinnaksi?
Itse olen asentanut Densoja ja Beruja. Ovat kestäneet hyvin.F10 LCI -15
E60 LCI -08
Comment
-
Comment