Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:
PS. karva ist nicht pimp
1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
1991 Ford Mustang GT 5.0
1994 BMW M5 3.8
2011 H-D Fatboy Special
2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4
Varmasti.. :lol: Takaveto ja kaikkee.. aivan herkku hei.. Vois myydä bemun pois ja pitää vaa liteace kun ihmiset ei näytä kestävän bmw:tä täöllä SALON seudulla.. alkaa kyrsii taas
Tätä se sitten on.. toiv. kaikki bmw:n omistajat ei kärsi kateudesta Auto se on muidenkin joukossa! Sama se ajanko 30 000 euron bemarilla vai 30 000 euron Fordilla, turha sitä sen enempää on ihmetellä.
Taidan tyytyä nyt tohon T.Muukkosen lastutusohjelmaan.. Saan sopivaan hintaan kun otan helmaan pienen tarran :wink:
Ihan jees peli toi on, mulle tarjottiin sitä vaihdossa Audiin, kannattaa tsekata samalla se kuskin puolen lakkavaurio siel takakaaressa, + mitä viel laitaisin kuntoon ni kannen tiivisteen/kannenpultin välistä tihkus hieman öljyä, ei ilmeisesti enää :?: :?: Pienellä fiksauksella tosta saa varmaan ihan näpeän pelin, onnea uudelle autolle 8)
Siis se on ihan maltillinen muutos.. Edullinen ja pieni.. :roll:
tyyliin jokin lippa??
Mutta itse kysymykseen---->
eli putkisto alusta loppuun hieman vapaammin virtaavaa
esim. Green Twister filtteri
lastutus(esim. juuri muukkonen)
Siinä ihan perussettiä...
Mutta jos tosiaan haluaa uhrata euroja niin se remmi kylkeen niin kylä lähtee
Juu.. alotetaa ens Muukkosen satsilla ja katotaan sitten mitä keksii.. M-Peilit ja Sivu "ritilät" on tulossa Saksasta yhden hemmon kautta, saa nähä mite käy :juo
++ MB CL 65 AMG 2007 ++
++ Ex Z3 Roadster 2.8iM, Z3 2.8i Coupe M-Sport, e34 540iA Shadowline, e30 316iA, e30 318i Cabrio, e34 525TDS Tuning, e34 520i, e36 325iM, e36 320i Coupe M-Sport, e38 730iA, BMW 750iA ym ++
Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:
PS. karva ist nicht pimp
Tepsiikö tuo kaikkiin 2.8 motteihin?
E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Ihan vaa mielenkiinnosta... onko auto sun vai yrityksen nimissä? Joko kortti löytyy taskusta että pääsee kans ajamaan autoa sillä eihän sitä ennen kannata viritellä jollet vielä ajele sillä. Onhan se ripeä vakionakin. Mä en lähtis isoja virityksiä tekemään, tulee helvetin kalliita hevosia, ostaa sit suoraan semmosen auton joka lähtee ku telkkä pöntöstä jos tykkää, tai ajaa 2 pyöräsellä.
Nii i vituttas olla köyhä. Mutta asiaan m50b25 pannun imusarja, replacment filtteri org. koteloon vähä avarampaa putkea ja sitten ohjelmoit siihen lastun jos ei oo 230hp sen jälkeen niin on kumma juttu. :roll:
PS. karva ist nicht pimp
Eipä käy M50:n imusarja jos on M52TU-pata ko Z3:ssa. Mutta ilmeisesti esim M54B30-imusarjan saa sopimaan, ja virtauksia riittää! Mitä nyt on lukenut, niin tuo 230 konia noilla virityksillä on täysin realistinen. Siihen vielä kireämmät nokat vaikka Kellenersiltä niin luulisi Z3 liikkuvan toiselle sadalle vitosella alkavalla ajalla.
Shrick ei tietääkseni valmista M52TU-koneisiin viri-imusarjoja- ei ainakaan vielä.
Ehkä kannattaa viedä avarrettavaksi se alkuperäinen imusarja, ei luultavasti kallis homma?
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Mistä aloitan, mitä kannattaa laittaa ja mistä hankin tarvikkeet ja osat. Kiitos. Onko esim T. Muukkosen virisatsi asiallinen? :?: :!:
no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...
no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...
Kuitenkin 2 vuotta jo aikaa kysymyksestä niin vois päätellä et asiaan on jo ratkaisu löytynyt
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
no jos pientä laittoa aijot pistää nii ois varmaa sitte helpointa kun sen lastun psität , vaikka ei siitä vapariin niin paljoo lisätehoo saa .... sitte putkiston vaihdat iha pakosarjoja myöten ja ilmafiltteri vapaammin hengittävään ...
Kannattaa katsoa vähän näiden topiccien päiväyksiä kun kaivelette näitä arkistojen kätköistä esiin...
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Eiköhän tämä ollut tässä jo käsitelty.
Mitä järkeä on muuten ensin teettää lastu, sitten vaihtaa putket, imusarjat jne.?
Jälleen joutuu teettämään uuden lastun, jos haluaa optimiratkaisun. Ai niin mut eihän tällä tälläsia mietitä.
Comment